Tu taki problem że mam ustawione muze na koniec rundy. i kiedy np. podkladam pake, zostaje do wybuchu iles tam sekund i leci dzwiek " za chwile bedzie explozja wybuchnie bomba..." (kazdy wie o co chodzi) a ct zdazy rozbroic bombe i wtedy leca 2na raz, czyli ta explozja wybuchnie bomba i wybrana moja. co zrobic zeby tak nie było??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Muza nasuwa się na muze.
Temat rozp. Koocur, 31.08.2008 13:16
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2008 13:16
#2
Napisano 31.08.2008 14:00
Ale musisz pogodzić sie z tym faktem, albo wybrać miedzy jednym a drugim pluginem.
#3
Napisano 31.08.2008 14:25
na pewnym serwerze jest normalnie, kiedy rozbrajaja to poprzednia cichnie i gra inna
#4
Napisano 31.08.2008 14:32
W takim razie spróbuj innego mixa Znajdź inne pluginy ... jest ich pełno.
#5
Napisano 31.08.2008 14:38
trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
#6
Napisano 31.08.2008 14:43
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") precache_sound("misc/twinnar.wav") precache_sound("misc/twinnar2.wav") precache_sound("misc/twinnar3.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Może ten będzie działał jak chcesz
#7
Napisano 31.08.2008 15:05
trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
Gdzie???
#8
Napisano 01.09.2008 16:30
trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
Gdzie???
Trzeba przerobić plugin bomb_sound.amxx i wg darkmana użyć komendy stopsound tak aby gracz nie słyszał już muzyczki po rozbrojeniu/wybuchu bomby...
client_cmd(0, "stopsound")Napisz prośbę w odpowiednim dziale o przeróbkę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych