

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 31.08.2008 13:16
Napisano 31.08.2008 14:00
Napisano 31.08.2008 14:25
Napisano 31.08.2008 14:32
Napisano 31.08.2008 14:38
Napisano 31.08.2008 14:43
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") precache_sound("misc/twinnar.wav") precache_sound("misc/twinnar2.wav") precache_sound("misc/twinnar3.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 31.08.2008 15:05
trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
Napisano 01.09.2008 16:30
trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
Gdzie???
client_cmd(0, "stopsound")Napisz prośbę w odpowiednim dziale o przeróbkę
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych