Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#161
Napisano 30.01.2012 16:29
#162
Napisano 05.05.2012 20:04
public Bolt_Strike(id, skill, prop) { new msghide = get_user_msgid("HideWeapon") new victim = PokeSkillTarget(id, skill) new chance = BOLTSTRIKE_ACCURACY new level = SkillLevel(id, skill) new cut = random_num(1,3) new olddamage = BOLTSTRIKE_DAMAGE / cut new newdamage = olddamage + level new damage = newdamage / random_num(2,4) new name[32], Vname[32] if( chance+level/cut > random_num(20, 100) ) { new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3]; get_user_origin(id, origin[id]); get_user_origin(id, aim[id], 2); IVecFVec(origin[id], f_origin); IVecFVec(aim[id], f_aimvec); message_begin(MSG_ONE, msghide, _, victim) write_byte(72) message_end() skilldamage( victim, id, damage, skill) get_user_name(id, name, 31) get_user_name(victim, Vname, 31) client_print(id, print_chat, "You hit %s with Bolt Strike!", Vname) client_print(victim, print_chat, "%s hit you with Bolt Strike!", name) MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_NWAVE],1,1,1,10+level,0,255,0,0,255,0); if( chance + level / cut > random_num(1, 200) ) { ApplyStatus( id, victim, STATUS_PARALYZE, CONSTRICT_TIME ) } return SKILL_USED; } return SKILL_READY; }Następnie otwieramy scripting/pokemon/skill_defines.inl i na sam koniec dodajemy:
#define BOLTSTRIKE_DAMAGE 20 #define BOLTSTRIKE_ACCURACY 50Potem otwieramy config/pokemon/skill.ini aby go zarejestrować i tam dopisujemy:
Bolt_Strike d 15 b "Uderza bardzo mocnym piorunem"
Zapisujemy, kompilujemy pokemod'a, nowo powstały plik pokemod.amxx wrzucamy do folderu plugins, restartujemy/zmieniamy mape na serwerze i cieszymy sie nowym skillem. A i jeszcze trzeba tego skilla dać jakiemuś pokemonowi ;D
Użytkownik radim edytował ten post 05.05.2012 20:14
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#163
Napisano 23.05.2012 22:00
Jak będę miał czas to też będę tu zaglądać
#165
Napisano 25.05.2012 21:04
#166
Napisano 03.07.2012 15:34
#167
Napisano 14.07.2012 10:10
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#168
Napisano 17.10.2012 20:56
#169
Napisano 25.02.2013 01:22
#170
Napisano 23.03.2013 12:43
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
||||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 pokemod, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych