Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nóż+E


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 22:52

Jak zrobić, aby ten item można było użyć za pomocą Nóż+E?
public item_hpp(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE  
	}
	         new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
	         new CurHealth = get_user_health(id)
	         new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitemm[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitemm[id]:m_health
	         set_user_health(id, NewHealth)

	used_item[id] = true    
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Zrobiłem tak:

public item_hpp(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE  
	}
	if (get_user_button(id) & IN_USE && button[id]==0 && on_knife[id])
	{
		button[id]=1;
	         new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
	         new CurHealth = get_user_health(id)
	         new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitemm[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitemm[id]:m_health
	         set_user_health(id, NewHealth)
         }   
	used_item[id] = true    
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Ale nie działa. ;/ Oczywiście raz na rundę.

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:05

A włożyłeś gdzieś item_hpp ?

Hmm.. coś dziwnie znajomy wydaje mi się ten kod ;]

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 02.05.2010 23:05

  • +
  • -
  • 1

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:06

Bo on jest z tego forum. xD

Chce go klasie przypisać, ale żeby mógł być użyty nóż+e lub r. Od razy\u pytanie, da sie przypisać użycie mocy pod F?

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:09

Po pierwsze usuń:
get_user_button(id) & IN_USE


Po drugie w checkmagic dodaj:
if(player_b_hpitemm[id]) item_hpp(id)


Screeaam - mało, że z tego forum. Ja go pisałem ;)

02 maj 2010 - 23:11:
A pod F trzeba by było zrobić nową komendę i ją automatycznie bindować.
  • +
  • -
  • 1

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:12

Po pierwsze usuń:

get_user_button(id) & IN_USE


Po drugie w checkmagic dodaj:
if(player_b_hpitemm[id]) item_hpp(id)


Screeaam - mało, że z tego forum. Ja go pisałem ;)



Ale zrobiłem już całość, tylko chcę dodać, żeby było nóż + e bo teraz jest samo e. :D Wszystko mam już zrobione, podpięte itd. Tylko jak zrobić, żeby było nóż+e. No właśnie, Ty xD

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:14

Dlaczego samo E? Przecież jest on_knife.
  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:18

public item_hpp(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE  
	}
	if (get_user_button(id) && button[id]==0 && on_knife[id])
	{
		button[id]=1;
	         new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
	         new CurHealth = get_user_health(id)
	         new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitemm[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitemm[id]:m_health
	         set_user_health(id, NewHealth)
         }   
	used_item[id] = true    
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Czyli tak bd działać? Że jak weźmie nóż i wciśnie E to mu uleczy ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.05.2010 23:18


#8 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:20

Zależy czy dodasz gdzieś item_hpp(id).

Fragment
get_user_button(id) && button[id]==0 && 

&&
button[id]=1

jest niepotrzebny.

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 02.05.2010 23:21

  • +
  • -
  • 1

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:25

Podaj mi pełny kod, proszę. Mam podpięcie pod check magic itd, ;d

#10 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:29

public item_hpp(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(on_knife[id])
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new CurHealth = get_user_health(id)
new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitemm[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitemm[id]:m_health
set_user_health(id, NewHealth)
used_item[id] = true
}
return PLUGIN_CONTINUE

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 02.05.2010 23:29

  • +
  • -
  • 1

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:30

Ale wtedy bd też pod E?

#12 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:32

Jeżeli dodałeś do check_magic to tak.
  • +
  • -
  • 1

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:34

Okej, dodałem, dziękuję. :]

A mogę dać else że wyswietla musisz miec noz+e?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.05.2010 23:34


#14 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 23:36

Tak, możesz.
Dam ci już gotowe ;]
public item_hpp(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(on_knife[id])
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new CurHealth = get_user_health(id)
new NewHealth = (CurHealth+player_b_hpitemm[id]<m_health)? CurHealth+player_b_hpitemm[id]:m_health
set_user_health(id, NewHealth)
used_item[id] = true
}
else
hudmsg(id,2.0,"Aby uzyc uleczenie musisz wyciagnac noz!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 02.05.2010 23:37

  • +
  • -
  • 1

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2010 23:40

Dziękuję. :D

Wszystko pięknie działa. :>

#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.05.2010 12:01

co do mocy pod "F" wystarczy Client_impulse dobrze uzyc
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.05.2010 12:46


co do mocy pod "F" wystarczy Client_impulse dobrze uzyc


Mógłbyś to rozwinąć? xD

05 maj 2010 - 13:50:
A jeżeli chce tą funkcję na nóż+r? Ale żeby tylko raz można było użyć, to jak to zrobić?

#18 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.05.2010 15:00

Zobacz Funkcje Kuszy ;)

#19 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.05.2010 15:11

Zobacz Funkcje Kuszy ;)



Nie wiesz, nie pisz. :F

Tutaj jest funkcja if(used_item[id]) a to bodajże jest funkcja pod klawisz E. Po drugie próbowałem, także, wyjdź.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych