←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem ze sccrenami

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

Witam,
mam następujący problem. Admin zrobił mi 5ssów i nagle okazało się że jeden jest taki sam jak poprzedni; dokładnie chodzi o numer 49>50 . Sccrenów nie przerabiałem, a data modyfikacji potwierdza to. Jest to możliwe ze był to błąd amxa?

link do sccrenow;
WyslijTo.pl - Za duży załącznik? Problemy z pocztą? WyslijTo.pl :))) Przesyłanie i hosting plików.


proszę o pomoc :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 01.05.2010

to może być błąd złych ustawień cvrów...
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 01.05.2010

A co do daty modyfikacji to można ją zmienić ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

Przy ssach nic nie robilem. Zrobił admin, wrzuciłem od razu. Widzieliście już takie przypadki kiedyś, że były takie same ssy? Dodam że admin kręcił demo i czasami go lagowało - może to miało jakieś znaczenie również.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 01.05.2010

źle ustawione cvary do pluginu, ja się spotykałem że SS zapisują się na innym dysku niż CS, to już bardziej dziwne ale OK xD
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

Teraz mógłby ktoś pomóc jak udowodnić to, że ssa nie przerabiałem tylko taki był zrobiony? Bo nie potrafią tego zrozumieć, że nic przy tym nie kombinowałem :X ( dodam że na tym serverze adminem byłem ) + nagrali demo , którego de facto nawet nie oglądali ... :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 01.05.2010

Tak chodzi tutaj o sprawę z mojego forum, poprosiłem gracza ( byłego admina) by napisał ten temat tutaj w sprawie omówienia wadliwego działaniu pluginu tak jak zaznaczył w postach na naszym forum.
Jednakże prowadzę już trochę serwery gier i z takim przypadkiem zrobienia screenów, żeby dwa się podwoiły nie było nigdy żadnego problemu. Sprawa jest o tyle podejrzana, że steam id gracza znalazło się na BL na boardzie. Oczywiście nie można wykluczyć wiedzy gracza nt. zmiany modyfikacji daty, bo problemem nie jest czas można się wyrobić w te 5 min. Więc nie ma tutaj nic do gadania, że "od razu wrzuciłem". Mieliśmy już wiele przypadków nie udanych przeróbek screenów. Lecz nigdy żeby screen się podwoił.
Cvary pluginu są poprawe w 100 %.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 01.05.2010

zapodaj cvary z amx.cfg lub z pliku configuracyjnego
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

'Sprawa jest o tyle podejrzana, że steam id gracza znalazło się na BL na boardzie.'
Nie na BL(blacklisted.pl), tylko na boardzie>cheater [gdzie każdy może każdego wrzućić]. Zapewne 'dzieciak' wrzucił rok temu mnie tam. Dodam jeszcze że, w tamtejszym poście nie działa już demo ...

Tak więc czekamy na odpowiedzi ! :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 01.05.2010

zapodaj cvary z amx.cfg lub z pliku configuracyjnego


Proszę i nie wiem co zdziałasz ;>
Wiem że cvary są dobre, a podaję je dlatego by wyjaśnić całą sytuację ;)
//ss
amx_ss_max 5 //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi
amx_ss_interval 1.0 //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen
amx_ss_design 3 //display options
amx_ss_site www.Home-Edition.eu //strona/forum na jakim trzeba dodać sreena aby został zdjęty ban.


'Sprawa jest o tyle podejrzana, że steam id gracza znalazło się na BL na boardzie.'Nie na BL(blacklisted.pl), tylko na boardzie>cheater [gdzie każdy może każdego wrzućić]. Zapewne 'dzieciak' wrzucił rok temu mnie tam. Dodam jeszcze że, w tamtejszym poście nie działa już demo ...Tak więc czekamy na odpowiedzi ! :)


Sprawa była poruszana na dwóch forach więc nie wiem czy "dzieciakowi" chciałoby się chodzić za Tobą po dwóch różnych forach...
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 01.05.2010

Co w przypadku jeżeli gracz/serwer miał lagga ?
Na tamtych screenach jest spadek fps z 99 do 40 a potem skok choke do 20.

Ale jak dla mnie jest to zbyt podejrzane.
net_graph aktualizuje się non stop, a tam nic się nie ruszyło.

Brakuje screen'a z 21:58:50 i tyle.
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 01.05.2010

Lag serwera odpada, byłoby widoczne raczej
Lag gracza także ponieważ na screenach jest pokazane net_graph i utrzymuję się ten sam.

Wiem że to nie jest temat od tego czy coś miał ale było kręcone demko:
cyberbuh.rar
Mi wygląda podejrzanie.
A w czasie robienia ss nikt nic nie pisał typu: ale lagg itd...
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

Lag serwera odpada, byłoby widoczne raczej
Lag gracza także ponieważ na screenach jest pokazane net_graph i utrzymuję się ten sam.

Wiem że to nie jest temat od tego czy coś miał ale było kręcone demko:
cyberbuh.rar
Mi wygląda podejrzanie.
A w czasie robienia ss nikt nic nie pisał typu: ale lagg itd...

Co Ci tam podejrzanego wygląda? Grać na tym nie potrafisz i tyle, zresztą jak reszta tego śmiesznego servera.
w czasie robienia ss śmiałem się z tego Złotego który grać nie potrafi i jedzie ss każdemu ! :)


Czekam na kolejne opinie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 01.05.2010

client_cmd(player, "net_graph 3") //Blokata metody z wysylaniem screenow z demka
client_cmd(player, "r_norefresh 1") //zatrzymanie odświeżania.
client_cmd(player, "snapshot") //ss
client_cmd(player, "r_norefresh 0") //odblokowanie odświeżania

@Pavulon takie komendy wykonuje w czasie amx_ss.

Czyli wszystko jasne. No nic chciałem tylko wyjaśnić sprawę, czy była to wina amx-a ( w co wątpiłem ) czy przeróbka gracza :)

Dla porównania gracz który dostał ss-y na serwerze, dał ss-y i jak się okazuje data powstania co sekunde, czyli tak jak wymagają cvary u Cb to wygląda, że nie które potrafią być w tej samej sekundzie modyfikowane.

Myślę że można zamknąć :)
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 01.05.2010

client_cmd(player, "net_graph 3") //Blokata metody z wysylaniem screenow z demka
client_cmd(player, "r_norefresh 1") //zatrzymanie odświeżania.
client_cmd(player, "snapshot") //ss
client_cmd(player, "r_norefresh 0") //odblokowanie odświeżania

@Pavulon takie komendy wykonuje w czasie amx_ss.

Czyli wszystko jasne. No nic chciałem tylko wyjaśnić sprawę, czy była to wina amx-a ( w co wątpiłem ) czy przeróbka gracza :)

Dla porównania gracz który dostał ss-y na serwerze, dał ss-y i jak się okazuje data powstania co sekunde, czyli tak jak wymagają cvary u Cb to wygląda, że nie które potrafią być w tej samej sekundzie modyfikowane.

Myślę że można zamknąć :)

Gdzie masz jasne? Że jedna czy dwie osoby ( w tym ty ) twierdzą że to podmieniłem? Gdzie masz tutaj coś jasne ? :o
Odpowiedz

  • +
  • -
Złoty_bstok - zdjęcie Złoty_bstok 02.05.2010

Branie mojego poziomu gry na swoją linię obrony jest co najmniej śmieszne. Dałem Ci szansę na bezkonfliktowe rozwiązanie sytuacji. Nie skorzystałeś z niej. Możesz już się nie pojawiać na naszej sieci serwerów. Innych użytkowników forum amxx.pl proszę o pomoc w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji, czyli duplikat screenshotów.

Btw. to były pierwsze ss'y, które robiłem graczowi od ponad dwóch miesięcy, więc nie pisz, że robię je każdemu.
Użytkownik Złoty_bstok edytował ten post 02.05.2010 00:10
Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 02.05.2010

Czekamy, może ktoś jasno wytłumaczy dlaczego coś takiego się stało - i dla Was, czy w ogóle coś takiego jest możliwe.
Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 02.05.2010

Jedyną możliwością zrobienia 2 takich samych ss'ów jest lag (albo serwera albo samego gracza) ale jeśli tak by się stało to by nie brakowało ss'a z 48s tylko z 50s
bo jeśli by miał tego laga to zawsze następny screen by wyglądał jak poprzedni a nie poprzedni jak następny :P
Sądzę ze było by też to potwierdzone napisem czerwonym w prawym górnym rogu : CL_FlushEntityPacket


PS: przy większym lagu sądze że nawet by mogło brakować ss'a z czasu laga (Serwer podczas laga by nie zdołał wysłać komendy, a jeśli nawet to pętla by się wznowiła po lagu czyli było by przesunięcie czasowe np : 5 ss podczas laga : 48s, 49s, 52s, 53s, 54s.)

Odpowiedz

  • +
  • -
cyberbuh - zdjęcie cyberbuh 02.05.2010

Hm, a to jest możliwe, że wtedy miałem laga bądź ścięcie, bo na sccrenie 51 ( czyli następny po tych doublach ) widać żę nagle choke wzrosło na 30 ..., zaś na kolejnym 52 już jest normalnie. Dodam jeszcze, że ja cały czas mam lekkie lagi, ściny ze względu na swoj kiczowaty net. ( jako tako tego bardzo nie odczuwa się, tylko najbardziej to widać na awp, gdy różnica jest w pojawieniu się zooma )
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 02.05.2010

Hm, a to jest możliwe, że wtedy miałem laga bądź ścięcie, bo na sccrenie 51 ( czyli następny po tych doublach ) widać żę nagle choke wzrosło na 30 ..., zaś na kolejnym 52 już jest normalnie. Dodam jeszcze, że ja cały czas mam lekkie lagi, ściny ze względu na swoj kiczowaty net. ( jako tako tego bardzo nie odczuwa się, tylko najbardziej to widać na awp, gdy różnica jest w pojawieniu się zooma )


Chokie nie ma tutaj nic do gadania rozumiem gdyby był loss wtedy można by było "fizjologować" dalej nad tym tematem, a teksty typu że cały czas masz lekkie lagi to przeciętny dzieciak może sobie wymyślić. Na serwerze ciągle otwierałeś na indii, żadnych zażaleń nie było nt pingu, więc pisząc takiego posta zastanów się głęboko - to jest twój wymysł!
Odpowiedz