Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Call of Duty: MW Mod - Beta
#121
Napisano 03.05.2010 21:06
#122
Napisano 03.05.2010 21:10
QTM_Peyote Mi sie exp nie zampisuje Po zmienie Mapy Nawet jak zrobie Recconect to Nie mam już expa.Pomóż.
chmody 777 na data
Bo jak zdobędę item i np na Wsparciu Ogniowym i zmienię klasę na snipera to item przechodzi też, a chciałbym żeby jak zmieniam klasę to item tracę .
I jak zrobic szanse na item 1/10.?
do zmiany klasy (np wyswietlenie menu) dajesz wywolanie wywalenia itemu
robisz np funkcje
public czy_losowac() if (random_num(0,100)<10) return 1 else return 0
i przy dodawaniu itema dajesz
if (!czy_losowac()) return PLUGIN_HANDLED

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#123
Napisano 03.05.2010 21:13
QTM_Peyote Mi sie exp nie zampisuje Po zmienie Mapy Nawet jak zrobie Recconect to Nie mam już expa.Pomóż.
Już ktoś tak miał, pomogło włączenie modułu nvault.
03 maj 2010 - 21:14:
Bo jak zdobędę item i np na Wsparciu Ogniowym i zmienię klasę na snipera to item przechodzi też, a chciałbym żeby jak zmieniam klasę to item tracę .
I jak zrobic szanse na item 1/10.?
Znajdź:
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
i zmień na:
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
UsunPrzedmiot(id);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
Co do tej szansy - jaśniej proszę ;]
NOWE TEMATY ZAKŁADAĆ!
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 03.05.2010 21:15
#124
Napisano 03.05.2010 21:28
I jeszcze jedno bo jak gram np wsparciem ogniowym i dostaje AWP Sniper to dostaje automatycznie Awp a chciałbym żeby tak nie było, ze tylko item działa jak gram na sniperze da rade

#125
Napisano 03.05.2010 21:28
#126
Napisano 03.05.2010 21:32

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#127
Napisano 03.05.2010 21:33
Dobra jeszcze napisze tu, że mam 1/10 szansy na zdobycie itemu jak zabijam ludzi.
I jeszcze jedno bo jak gram np wsparciem ogniowym i dostaje AWP Sniper to dostaje automatycznie Awp a chciałbym żeby tak nie było, ze tylko item działa jak gram na sniperze da rade?
W taki razie kod na 1/10 szansy weź sobie od G[o]Q. (Napisał Wyżej)
A co do drugiego - jak założysz nowy temat to ci to jutro zrobię.
03 maj 2010 - 21:33:
a ja mam pytanie (nie będę spamowal nowymi tematami) Jak będę chcial cos zmienic w pluginie i go potem przekompiluje to wszyscy beda mieli od nowa lvl ??
Spamujesz to tutaj postami.
Nie nic się nie zmieni.
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 03.05.2010 21:36
#129
Napisano 04.05.2010 16:10
#130
Napisano 04.05.2010 16:29
- Cztery nowe przedmioty.
- Dodana obsługa botów.
- Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
- Kosmetyczne poprawki.
#131
Napisano 04.05.2010 16:53

#132
Napisano 04.05.2010 17:00


Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#133
Napisano 05.05.2010 09:34
#134
Napisano 05.05.2010 10:32
#135
Napisano 05.05.2010 13:19
#136
Napisano 05.05.2010 13:23
Innych takich nie znajdziesz (raczej)
#137
Napisano 06.05.2010 13:39
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 06.05.2010 13:39
#138
Napisano 08.05.2010 17:27

#139
Napisano 08.05.2010 17:43

#140
Napisano 08.05.2010 18:08
Z choinki się urwałeś?Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.
public is_user_bot2(id) { new ping, loss get_user_ping(id, ping, loss) if(ping > 0 && loss > 0) return false return true }czyli jak mam loss 0 to jestem botem tak ?

inline bool IsBot() { if ((pEdict->v.flags & FL_FAKECLIENT) == FL_FAKECLIENT) { return true; } const char *auth = GETPLAYERAUTHID(pEdict); if (auth && (strcmp(auth, "BOT") == 0)) { return true; } return false; }niby co tutaj ma źle działać ?

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych