Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty: MW Mod - Beta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#101 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.05.2010 10:18

omg, napisałem własnego Call fo Duty moda, lecz różni się on znacząco od tego, nie ma w nim leveli ale panuje o wiele lepszy klimat


i teraz płacz Lajtów, Newdiablo, o Playordie nie wspominam bo już nie mają Coda, i mój... chociaż ja nie miałem jak w przypadku tamtych sieci przerobionego diablomoda, i tak jakis idiota przerobil diablo na cod i dal tu sma bo nie umial skompilowac... ale trzeba coś nowego teraz wymyślić...
  • +
  • -
  • 0

#102 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.05.2010 10:19

Czy to normalne że apteczki zabijają ludzi ze swojej drużyny ?
  • +
  • -
  • 0

#103 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 02.05.2010 10:25

Nie będę odpowiadał na pytania w tym temacie. Coś chcecie to załóżcie nowy.

Zrobiłeś up'a a nie możesz podać co jest nowego w tej aktualizacji? Śmieszne.
  • +
  • -
  • 0

#104 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2010 12:03

ten mod smierdzi diablo strasznie.. pomysł fajny ale szkoda że to przerobione diablo..
  • +
  • -
  • 0

#105 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 14:10

Morthi przeczytał byś pierwszy post to byś wiedział, że to nie przerobiony diablomod.
  • +
  • -
  • 0

#106 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.05.2010 16:20

duzo jest zapozyczone z diablo :P
  • +
  • -
  • 0

#107 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 02.05.2010 16:21

Dalo by przerobic na to by w bazie byly zapisywane LVLE itp?
  • +
  • -
  • 0

#108 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 02.05.2010 17:14

ten mod smierdzi diablo strasznie.. pomysł fajny ale szkoda że to przerobione diablo..

Co do moda widać parę wspólnych linii z diablo, ale nic poza normą.


Morthi wiesz lepiej od samego twórcy tak ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#109 Daimyo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:119
  • Lokalizacja:rzeszow
Offline

Napisano 02.05.2010 18:06

szkoda ze nie ma SKLEPU jak na diablo /rune :/
  • +
  • -
  • 0

#110 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 02.05.2010 18:28

kasza jest kod z diablo o to taki którego nie da się wyprzeć, jak z redykcji obrażeń:
    player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);

Przerobione miny z fakemeta na engine, zapewne parę rzeczy sprawdzał jak można zrobić w diablo, ale to nie znaczy, że to przerobione diablo.
Dobry kod się używa, a wszystko by zrobić ciekawego moda, więc nie liczcie bym miał do niego jakieś donsy :spadowa:
  • +
  • -
  • 0

#111 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2010 18:38

Uznałem redukcję obrażeń z diablo za najlepszą, więc sobie skopiowałem :}

02 maj 2010 - 22:46:
UPDATE

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

  • +
  • -
  • 0

#112 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 03.05.2010 18:40

wymagana jest jakas wersja amx??

bo czasem mi sie cos zetnie na 1.8.0 :>

#113 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 03.05.2010 18:56

Od 1.8 w górę wszystko bezproblemowo powinno działać.

#114 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 03.05.2010 19:07

a zwiecha mapy

mzoe dla tego ze /klasa duzo ludzi wpsize tak jak w daiblo :>

#115 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.05.2010 19:17

Jest błąd w kodzie albo jak tak mam a doładnie jest kod który miał zastąpić jakiś znam przy wyborze klas jak jest KLASA kod znaku lvl postaci.
  • +
  • -
  • 0

#116 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2010 19:29

Magnetix, w jakim języku piszesz? Google translate nie rozpoznało.

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 03.05.2010 19:32

  • +
  • -
  • 0

#117 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.05.2010 19:41

Magnetix, w jakim języku piszesz? Google translate nie rozpoznało.

Zapewne nie zrozumiałeś powiem to inaczej po wpisaniu w say /klasa pokazuje się wybór klas i tam jest np. Saper i przed up'em była sama nazwa klasy teraz jest jeszcze level i przed tym levelem a po nazwie klasy jest coś takiego &#8730
To mój błąd czy w kodzie siedzi?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 03.05.2010 19:41

  • +
  • -
  • 0

#118 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.05.2010 20:10

skompiluj lokalnie
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#119 MorGaN987

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2010 20:11

QTM_Peyote Mi sie exp nie zampisuje Po zmienie Mapy Nawet jak zrobie Recconect to Nie mam już expa.Pomóż.
  • +
  • -
  • 0

#120 BatonMix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2010 20:21

Bo jak zdobędę item i np na Wsparciu Ogniowym i zmienię klasę na snipera to item przechodzi też, a chciałbym żeby jak zmieniam klasę to item tracę .
I jak zrobic szanse na item 1/10.?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych