Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty: MW Mod - Beta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#41 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 30.04.2010 17:32

jak wyjdziesz serwera i zmieni sie mapa i wejdziesz i masz EXP??

#42 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 30.04.2010 18:17

wiesz, zawsze mozesz sobie przerobic na SQL lub co ty tam chcesz autor chyba daje wolna reke :D
  • +
  • -
  • 0

#43 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.04.2010 18:25

jak sie wam nie zapisuje exp to chmody 777 na folder data
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#44 poczatkujacy koder

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 30.04.2010 18:33

Witam mam pytanie do państwa na jakiej zasadzie mam dodać klase premium oraz w jaki sposób dodać nowe dodatki, itemy? Bo kod jest dosyć prosty ale nie chce czegoś popsuć przez złe dodanie.
  • +
  • -
  • 0

#45 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.04.2010 18:41

Mod Fajny .Gratuluje .
edit:
osobny temat jak bylo wczesniej napisze odnośnie menu moda

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 05.05.2010 09:49


#46 poczatkujacy koder

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 30.04.2010 18:45

Mod Fajny .Gratuluje .
Mam pytnie do Autora lub Fachowcow od modow.
Napisal by ktoś kod do doadnia do pliku sma by w tym Modzie było cos w rodzaju takiego Menu?

1.Przedmioty (opisy w screenie all przedmiotow )
2.Klasy (opisy klas moda )
3.kupno przedmitu (kupno przedmiotu za kase lub za exp.... )
4.Dokupienie expa (okredlona ilosc za jakąs kase )
4.Menu Admina (Flaga A mozliwosc dodania lvl, expa i odejmowanie ,reset lvl,expa danie przedmiotu )
5. Pomoc ( przydatne komendy pokazane w screenie )
Bo obecna pomoc to troche nie jest zbytnio widoczna w sayu

Równie dobrze możesz samemu wykonać menu i potem w sma w tych zdaniach co są say zmienić tak aby gracz po wpisaniu np. /cod miał to menu które wykonałeś, nie wiem czy ci to pomogło ale starałem się xD.
Menu 1 # Menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Menu 2# Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#47 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.04.2010 18:56

Gratuluje twórcy skopiowania Moda z pewnej sieci i opublikowania go w necie. Chdzoarz itemy i klasy byś zmienił
  • +
  • -
  • -1

#48 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 30.04.2010 18:57

dobrze by bylo widziec ile ma sie EXPA przy wyborze klasy.

#49 poczatkujacy koder

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 30.04.2010 19:00

Gratuluje twórcy skopiowania Moda z pewnej sieci i opublikowania go w necie. Chdzoarz itemy i klasy byś zmienił

Lajty?
  • +
  • -
  • 0

#50 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.04.2010 19:01

TAk. To już jest przegięcie ... Mógł zmienic klasy i itemy ale po co lepiej skopiowac ;) sv_mózg 0
  • +
  • -
  • -2

#51 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 30.04.2010 19:07

to tak samo jak diablo przeciez...

jest daiblo 1 ,2,3,4,5,6 itp itd... to tak samo COD :]

#52 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 30.04.2010 19:09

BattleField2Mod v1.0 beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


public Klasa (id) {
	if(!zmiana[id]) {
		client_print(id, print_chat, "[BF2] Twoja klasa zostanie zmieniona gdy rozpocznie sie kolejna runda")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	zmiana[id] = false
	new menu = menu_create("Wybierz Klase", "menu_handler")
	menu_additem(menu, "Komandos", "1", 0)
	menu_additem(menu, "Szturmowiec", "2", 0)
	menu_additem(menu, "Snajper", "3", 0)
	menu_additem(menu, "Zolnierz Wsparcia", "4", 0)
	menu_additem(menu, "Mechanik", "5", 0)
	menu_additem(menu, "Medyk", "6", 0)
	menu_additem(menu, "Granadier", "7", 0)
	menu_additem(menu, "Brak", "8", 0)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
	menu_display(id, menu, 0) 
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Czy to niewyglda na poczatki cod'a ?
  • +
  • -
  • 0

#53 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 30.04.2010 19:09

czepiacie sie.... zrobil dal i git no nie ?

#54 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1001
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2010 19:34

jakowskiuki - szczerze mówiąc to pierwszy raz to na oczy widzę.
  • +
  • -
  • 0

#55 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1730
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.04.2010 19:37

Szczerze to wydaje mi się że ktoś jest zazdrosny, obawia się tego że QTM_Peyote (lub ktoś inny) zrobi(ł) lepszego mod'a.
  • +
  • -
  • 0

#56 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1001
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2010 19:37

ZK, dziękuję :]

Miał być offtop, ale Pavulon się wepchnął ;]

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 30.04.2010 19:38

  • +
  • -
  • 0

#57 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 30.04.2010 19:39

Jeśli można mam mały problem zmieniam nazwę klasy Wsparcie i zmieniam ją również w linijce z bronią i pełną nazwą tej klasy, biorę się za kompilacje i wyskakuje błąd:
Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/text2MnMRV.sma(1284) : error 017: undefined symbol "Wsparcie"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/text2MnMRV.amx (compile failed).
Dlaczego tak się dzieje?
  • +
  • -
  • 0

#58 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1001
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2010 19:41

Nie zmieniałeś czegoś czasem w:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };


Tak swoją drogą to moglibyście zacząć pisać osobne tematy ;]
  • +
  • -
  • 1

#59 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 30.04.2010 19:43

Nie zmieniałeś czegoś czasem w:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };


Tak swoją drogą to moglibyście zacząć pisać osobne tematy ;]

Przepraszam że nie założyłem nowego tematu, już sobie poradziłem źle zmieniłem nazwę klasy w linijce z rakietą:
case Wsparcie: StworzRakiete(id);

Mod mi się podoba lecz przydało by się więc unikalnych, lepszych przedmiotów.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 30.04.2010 19:43

  • +
  • -
  • 0

#60 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.04.2010 19:49

QTM_Peyote zrobił dobrego moda i połowie ludy nie pasuje dlatego że typek się napracował?

Napraw autobuya xD i jak ta się siec nazywała?

Użytkownik Gamer edytował ten post 30.04.2010 19:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych