Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Call of Duty: MW Mod - Beta
#21
Napisano 29.04.2010 23:38
#22
Napisano 29.04.2010 23:42
RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "Uzyj" );
I reaguje na każde +use
#23
Napisano 29.04.2010 23:56
//seba to chyba temat w którym napisałeś najwięcej postów
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#24
Napisano 29.04.2010 23:57
No ale mi nie chodzi o to żeby na każde USE reagowało, chodzi mi o pozybycie się poniższego kodu wybierając tylko dźwięk użycia a nie rozbrajania etc...
new target, body;
get_user_aiming(id, target, body, 80);
if(target)
{
new classname[20];
entity_get_string(target, EV_SZ_classname, classname, 19);
if(equal(classname, "func_button") || equal(classname, "func_door") || equal(classname, "func_door_rotating"))
return PLUGIN_HANDLED;
}
new entlist[10];
new numfound = find_sphere_class(id, "grenade", 100.0 ,entlist, 9);
new model[20];
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
entity_get_string(entlist[i], EV_SZ_model, model, 19);
if(UTIL_In_FOV(id, entlist[i]) && equal(model, "models/w_c4.mdl"))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
numfound = find_sphere_class(id, "hostage_entity", 70.0 ,entlist, 9);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
if(UTIL_In_FOV(id, entlist[i]))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Już nie pisze wiecej bo pod offtop to podpisać zara pójdzie Peyote zdecyduje czy z tego o czym myślę skorzysta
#25
Napisano 30.04.2010 00:18
Nie można po prostu zablokować itemów podczas rozbrajania bomby / brania hostage / przyciskaniu buttona ?
Użytkownik Seba edytował ten post 30.04.2010 00:18
#26
Napisano 30.04.2010 07:23
Seba ten kod co podał wyżej, jest właśnie zastąpiony sprawdzaniem czy emitowany dźwięk to ten od use (dużo szybciej powinno działać).
Co do moda widać parę wspólnych linii z diablo, ale nic poza normą.
#27
Napisano 30.04.2010 07:38
#28
Napisano 30.04.2010 09:41
ile jest poziomów?? tzn lvl
i to sie zapisuje na NICK tak ?
to jest ala diablo cos takiego
itemy sa jakies
#29
Napisano 30.04.2010 10:50
#30
Napisano 30.04.2010 11:14
#31
Napisano 30.04.2010 11:35
specjalna tak ale kazdy moze wybrac czy tylko admini ?
aaa i na ekranie jak zabije kogos pojawia mi sie np +10 +11 +12
itp
ale to nie jest exp.. bo dostaje z 5 albo 6
to co to jest?
30 kwiecień 2010 - 13:03:
mam buga kumpel moze kupowac bronie a ja nie ...
Użytkownik CeLeS edytował ten post 30.04.2010 11:51
#32
Napisano 30.04.2010 12:43
#33
Napisano 30.04.2010 12:47
w CoD mod nie mozna chyba kupywac broni ;o
#34
Napisano 30.04.2010 12:52
#35
Napisano 30.04.2010 13:08
30 kwiecień 2010 - 13:39:
OK, zmienione. Tak jak pisał Vertricus. Dziękuję Bardzo.
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 30.04.2010 13:41
#36
Napisano 30.04.2010 14:45
kumpel latal z m4 na komandosie co rudne i mogl kupowac
sam sie dziwilem
i mowil ze przez bind nie mogl
ale jak wybieral przez menu to mogl ;O
o dziwo ja nie moglem ...
zmienilem mape i to samo dalej mogl kupowac
potem gral strzelcem i mial 2xm4 i ak... bo dokupil mke
prostym rozwiazaniem zdaje mi sie zeby buytime zmienic na 0 albo 1 ?
#37
Napisano 30.04.2010 15:14
public plugin_init()
{
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("glock","block")
register_clcmd("usp","block")
register_clcmd("p228","block")
register_clcmd("deagle","block")
register_clcmd("elites","block")
register_clcmd("fn57","block")
register_clcmd("m3","block")
register_clcmd("autoshotgun","block")
register_clcmd("mac10","block")
register_clcmd("tmp","block")
register_clcmd("mp5","block")
register_clcmd("ump45","block")
register_clcmd("p90","block")
register_clcmd("galil","block")
register_clcmd("ak47","block")
register_clcmd("scout","block")
register_clcmd("sg552","block")
register_clcmd("awp","block")
register_clcmd("g3sg1","block")
register_clcmd("famas","block")
register_clcmd("m4a1","block")
register_clcmd("bullpup","block")
register_clcmd("sg550","block")
register_clcmd("m249","block")
register_clcmd("shield","block")
register_clcmd("primammo","block")
register_clcmd("secammo","block")
register_clcmd("sgren","block")
register_clcmd("hegren","block")
register_clcmd("flash","block")
register_clcmd("defuser","block")
register_clcmd("vest","block")
register_clcmd("vesthelm","block")
}
public block(id)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
#38
Napisano 30.04.2010 15:55
Ja nadal nie rozumiem po co wklejasz ten niezoptymalizowany kod.Vertricus, twój sposób faktycznie lepszy ;]
30 kwiecień 2010 - 13:39:
OK, zmienione. Tak jak pisał Vertricus. Dziękuję Bardzo.
#39
Napisano 30.04.2010 16:01
30 kwiecień 2010 - 18:12:
jest problem.... nie zapisuje tego EXPA w ogóle... wyjdzie sie z serwera i od nowa all...
#40
Napisano 30.04.2010 17:13
U mnie zapisuje się exp , Ale fajnie by było gdyby były w nim jakieś nowe modele broni wgrane od razu czy był by na sql + zablokowanie podkładania paki gdy jest się samemu na serwerze
Użytkownik Xarias09 edytował ten post 30.04.2010 17:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych