Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pytania co do mocy na start


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RyanAner

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 27.04.2010 22:04

witam mam kilka pytań jak zrobić moce do klas na start ale inne niż są

1) Odporna na itemy 1/x wszystkie
2) Przyblizenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy) na takich broniach : DEAGLE,USP,GLOCK18,TMP,MAC10,MP5NAVY,CSW_UMP45,P90,FAMAS,GALIL,AK47,M4A1,M249
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 22:40

1. Pokaże Ci na przykładzie itemu 1/x ze scouta. Zamieniasz swoje
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
na to:

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == TwojaKlasa)
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */

Poprostu robisz zamiast:
if (!is_user_alive(id))
to
if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == TwojaKlasa)
Jeżeli chcesz, aby była odporna na każdy item, to do każdego to dopisz, ew. podmień za Ninje, bo Ninja w 1/x ze scouta ma ochronę, to zamiast Ninja możesz wpisać swoją klasę.



2. Odpowiem jutro.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 22:41





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych