witam mam kilka pytań jak zrobić moce do klas na start ale inne niż są
1) Odporna na itemy 1/x wszystkie
2) Przyblizenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy) na takich broniach : DEAGLE,USP,GLOCK18,TMP,MAC10,MP5NAVY,CSW_UMP45,P90,FAMAS,GALIL,AK47,M4A1,M249
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
pytania co do mocy na start
Temat rozp. RyanAner, 27.04.2010 22:04
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 27.04.2010 22:04
#2
Napisano 27.04.2010 22:40
1. Pokaże Ci na przykładzie itemu 1/x ze scouta. Zamieniasz swoje
Poprostu robisz zamiast:
2. Odpowiem jutro.
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)na to:
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == TwojaKlasa) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED } /* ==================================================================================================== */
Poprostu robisz zamiast:
if (!is_user_alive(id))to
if (!is_user_alive(id) || player_class[id] == TwojaKlasa)Jeżeli chcesz, aby była odporna na każdy item, to do każdego to dopisz, ew. podmień za Ninje, bo Ninja w 1/x ze scouta ma ochronę, to zamiast Ninja możesz wpisać swoją klasę.
2. Odpowiem jutro.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 22:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych