Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak Zwiekszyc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 25.04.2010 19:41

Jak zwiekszyc ilosc maxymalną do wyczarowania ścian ?
public createBlockAiming(id)
{

new Float:vOrigin[3];
new Float:vAngles[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,vAngles)
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,vOrigin)
new Float:offset = distance_to_floor(vOrigin)
vOrigin[2]+=17.0-offset
//create the block

if(vAngles[1]>45.0&&vAngles[1]<135.0)
{
vOrigin[0]+=0.0
vOrigin[1]+=34.0
if(chacke_pos(vOrigin,0)==0) return
make_shild(id,vOrigin,vAngles1,gfBlockSizeMin1,gfBlockSizeMax1)
}
else if(vAngles[1]<-45.0&&vAngles[1]>-135.0)
{
vOrigin[0]+=0.0
vOrigin[1]+=-34.0
if(chacke_pos(vOrigin,0)==0) return
make_shild(id,vOrigin,vAngles1,gfBlockSizeMin1,gfBlockSizeMax1)
}
else if(vAngles[1]>-45.0&&vAngles[1]<45.0)
{
vOrigin[0]+=34.0
vOrigin[1]+=0.0
if(chacke_pos(vOrigin,1)==0) return
make_shild(id,vOrigin,vAngles2,gfBlockSizeMin2,gfBlockSizeMax2)
}
else
{
vOrigin[0]+=-34.0
vOrigin[1]+=0.0
if(chacke_pos(vOrigin,1)==0) return
make_shild(id,vOrigin,vAngles2,gfBlockSizeMin2,gfBlockSizeMax2)
}
}

public make_shild(id,Float:vOrigin[3],Float:vAngles[3],Float:gfBlockSizeMin[3],Float:gfBlockSizeMax[3])
{
new ent = create_entity("info_target")

//make sure entity was created successfully
if (is_valid_ent(ent))
{
//set block properties
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "dbmod_shild")
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE)
entity_set_float(ent,EV_FL_health,50.0+float(player_intelligence[id]*2))
entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0)

entity_set_model(ent, "models/diablomod/bm_block_platform.mdl");
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngles)
entity_set_size(ent, gfBlockSizeMin, gfBlockSizeMax)

entity_set_edict(ent,EV_ENT_euser1,id)

entity_set_origin(ent, vOrigin)

num_shild[id]--

return 1
}
return 0
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych