public createBlockAiming(id) { new Float:vOrigin[3]; new Float:vAngles[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,vAngles) entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,vOrigin) new Float:offset = distance_to_floor(vOrigin) vOrigin[2]+=17.0-offset //create the block if(vAngles[1]>45.0&&vAngles[1]<135.0) { vOrigin[0]+=0.0 vOrigin[1]+=34.0 if(chacke_pos(vOrigin,0)==0) return make_shild(id,vOrigin,vAngles1,gfBlockSizeMin1,gfBlockSizeMax1) } else if(vAngles[1]<-45.0&&vAngles[1]>-135.0) { vOrigin[0]+=0.0 vOrigin[1]+=-34.0 if(chacke_pos(vOrigin,0)==0) return make_shild(id,vOrigin,vAngles1,gfBlockSizeMin1,gfBlockSizeMax1) } else if(vAngles[1]>-45.0&&vAngles[1]<45.0) { vOrigin[0]+=34.0 vOrigin[1]+=0.0 if(chacke_pos(vOrigin,1)==0) return make_shild(id,vOrigin,vAngles2,gfBlockSizeMin2,gfBlockSizeMax2) } else { vOrigin[0]+=-34.0 vOrigin[1]+=0.0 if(chacke_pos(vOrigin,1)==0) return make_shild(id,vOrigin,vAngles2,gfBlockSizeMin2,gfBlockSizeMax2) } } public make_shild(id,Float:vOrigin[3],Float:vAngles[3],Float:gfBlockSizeMin[3],Float:gfBlockSizeMax[3]) { new ent = create_entity("info_target") //make sure entity was created successfully if (is_valid_ent(ent)) { //set block properties entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "dbmod_shild") entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE) entity_set_float(ent,EV_FL_health,50.0+float(player_intelligence[id]*2)) entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) entity_set_model(ent, "models/diablomod/bm_block_platform.mdl"); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngles) entity_set_size(ent, gfBlockSizeMin, gfBlockSizeMax) entity_set_edict(ent,EV_ENT_euser1,id) entity_set_origin(ent, vOrigin) num_shild[id]-- return 1 } return 0 }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak Zwiekszyc
Temat rozp.
Tomi
, 25.04.2010 19:41
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 25.04.2010 19:41
Jak zwiekszyc ilosc maxymalną do wyczarowania ścian ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych