Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Drzewo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 L33tPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 20.04.2010 18:25

Siema mam pytanie jak zrobic drzewo w vhe?? + czeka :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2010 13:34

Musisz mieć teksturę drzewa *.wad . W grze robic blok na gorze jeszcze jeden blok, obklejasz teksturą i nadajesz Renderowanie na 255, tylko nie pamiętam typu renderowania.
  • +
  • -
  • 0

#3 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 21.04.2010 14:02

albo model drzewa

#4 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 21.04.2010 15:13

jak teksture będę mial to i ludziom sie bedzie sciogac lub ich kicknie a ja chce zrobic mapke w lesie;/ kyku mogl bys dac link do modelu?
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.04.2010 15:59

Oj nie wiem czy zrobisz las. HL może nie wyrobić albo będzie strasznie mało FPS-ów.
  • +
  • -
  • 0

#6 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 21.04.2010 17:35

no wiesz kilka drzew itd. bo to pod mojego moda ;P
  • +
  • -
  • 0

#7 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2010 18:07

Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures

-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.
Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc :)

Użytkownik Ryuu edytował ten post 21.04.2010 18:10

  • +
  • -
  • 1

#8 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 21.04.2010 18:20

Ej a niewiesz skąd teksturke drzewa sciogne ? Mogl bys dac link jak masz? + Dam :>
  • +
  • -
  • 0

#9 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.04.2010 18:36

FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > tree
FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > cs_woodz.wad

Szukajka nie gryzie :mur:
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.04.2010 18:38

No to możesz zrobić z brył albo tak jak wyżej napisał kyku - dodać model.
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych