Siema mam pytanie jak zrobic drzewo w vhe?? + czeka
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Drzewo
Temat rozp. L33tPL, 20.04.2010 18:25
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.04.2010 18:25
#2
Napisano 21.04.2010 13:34
Musisz mieć teksturę drzewa *.wad . W grze robic blok na gorze jeszcze jeden blok, obklejasz teksturą i nadajesz Renderowanie na 255, tylko nie pamiętam typu renderowania.
#3
Napisano 21.04.2010 14:02
albo model drzewa
#4
Napisano 21.04.2010 15:13
jak teksture będę mial to i ludziom sie bedzie sciogac lub ich kicknie a ja chce zrobic mapke w lesie;/ kyku mogl bys dac link do modelu?
#5
Napisano 21.04.2010 15:59
Oj nie wiem czy zrobisz las. HL może nie wyrobić albo będzie strasznie mało FPS-ów.
#6
Napisano 21.04.2010 17:35
no wiesz kilka drzew itd. bo to pod mojego moda
#7
Napisano 21.04.2010 18:07
Kompilacja mapy "BAT-em" - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures -nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar. -wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc
Użytkownik Ryuu edytował ten post 21.04.2010 18:10
#8
Napisano 21.04.2010 18:20
Ej a niewiesz skąd teksturke drzewa sciogne ? Mogl bys dac link jak masz? + Dam
#9
Napisano 21.04.2010 18:36
FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > tree
FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > cs_woodz.wad
Szukajka nie gryzie
FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > cs_woodz.wad
Szukajka nie gryzie
IP: ts3.cserwerek.pl
#10
Napisano 21.04.2010 18:38
No to możesz zrobić z brył albo tak jak wyżej napisał kyku - dodać model.
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych