
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Drzewo
#1
Napisano 20.04.2010 18:25

#2
Napisano 21.04.2010 13:34
#3
Napisano 21.04.2010 14:02
#4
Napisano 21.04.2010 15:13
#5
Napisano 21.04.2010 15:59
#6
Napisano 21.04.2010 17:35

#7
Napisano 21.04.2010 18:07
Wyświetli się nowe okno. Na liście kompilatora hlcsg mamy dwa przydatne parametry: -wadinclude i -nowadtexures -nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar. -wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.Dzięki temu plik *.wad wkompiluje się w mape i nie bedzie trzeba sciagać, oczywiscie mapka będzie trochę wiecej wazyc

Użytkownik Ryuu edytował ten post 21.04.2010 18:10
#8
Napisano 21.04.2010 18:20

#9
Napisano 21.04.2010 18:36
FPSBANANA > Textures > CS > WAD Files (not retextures) > cs_woodz.wad
Szukajka nie gryzie

IP: ts3.cserwerek.pl
#10
Napisano 21.04.2010 18:38
Niżej troche drzew z mojego cstrike/models
Download drzewa.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych