Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja itemu 2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 18.04.2010 15:49

Witam jak wyedytować ten item żeby było można używać haka ile razy się chce ?
public item_hook(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE	
	}
	
	new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false)
	
	if (!is_valid_ent(target))
	{
		hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	AddFlag(id,Flag_Hooking)
	
	set_user_gravity(target,0.0)
	set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b")
	hooked[id] = target
	hook_prethink(id+TASK_HOOK)
	emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	used_item[id] = true	
	return PLUGIN_HANDLED
	
}

public hook_prethink(id)
{
	id -= TASK_HOOK
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(hooked[id])) 
	{
		RemoveFlag(id,Flag_Hooking)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if (get_user_button(id) & ~IN_USE)
	{
		RemoveFlag(id,Flag_Hooking)
		return PLUGIN_HANDLED	
	}
	if(!HasFlag(id,Flag_Hooking))
	{
		if (is_user_alive(hooked[id]))
			set_user_gravity(id,1.0)
		remove_task(id+TASK_HOOK)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	//Get Id's origin
	static origin1[3]
	get_user_origin(id,origin1)
	
	static origin2[3]
	get_user_origin(hooked[id],origin2)
	
	//Create blue beam
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(1)		//TE_BEAMENTPOINT
	write_short(id)		// start entity
	write_coord(origin2[0])
	write_coord(origin2[1])
	write_coord(origin2[2])
	write_short(sprite_line)
	write_byte(1)		// framestart
	write_byte(1)		// framerate
	write_byte(2)		// life in 0.1's
	write_byte(5)		// width
	write_byte(0)		// noise
	write_byte(0)		// red
	write_byte(0)		// green
	write_byte(255)		// blue
	write_byte(200)		// brightness
	write_byte(0)		// speed
	message_end()
	
	//Calculate Velocity
	new Float:velocity[3]
	velocity[0] = (float(origin1[0]) - float(origin2[0])) * 3.0
	velocity[1] = (float(origin1[1]) - float(origin2[1])) * 3.0
	velocity[2] = (float(origin1[2]) - float(origin2[2])) * 3.0
	
	new Float:dy
	dy = velocity[0]*velocity[0] + velocity[1]*velocity[1] + velocity[2]*velocity[2]
	
	new Float:dx
	dx = (4+player_intelligence[id]/2) * 120.0 / floatsqroot(dy)
	
	velocity[0] *= dx
	velocity[1] *= dx
	velocity[2] *= dx
	
	set_pev(hooked[id],pev_velocity,velocity)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Z góry dzięki i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#2 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 18.04.2010 17:54

case 53:
{
player_item_name[id] = "Magic Hook"
player_item_id[id] = rannum
player_b_hook[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby rzucic hakiem",player_item_name[id])
}


Tak masz standardowo to wyzej



Zmien na:
x ------>ile chcesz tych hakow mi dziala moge uzyc 20 razy haka ;]

case 53:
{
player_item_name[id] = "Magic Hook"
player_item_id[id] = rannum
player_b_hook[id] = x(------>ile chcesz tych hakow mi dziala moge uzyc 20 razy haka ;])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby rzucic hakiem",player_item_name[id])
}



#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 19:34

master245 testowałeś ? No nie wydaję mi się...Po co ryzykować jak można:
Znajdź w tym kodzie co dałeś;
used_item[id] = true
Zmień na :
used_item[id] = false
U mnie działą :) +testowane ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 18.04.2010 19:42

Szczerze mówiąc nie polecam . Na max int przyciąga natychmiastowo i jeśli jesteś troszeczkę wyżej/niżej zabija (przeciwnika)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2010 20:01

Szczerze mówiąc nie polecam . Na max int przyciąga natychmiastowo i jeśli jesteś troszeczkę wyżej/niżej zabija (przeciwnika)

Założyciel powinien znać konsekwencje jeżeli nie zna i nie pyta o nie to wiesz...chciał to co ma...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych