public item_hook(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false) if (!is_valid_ent(target)) { hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.") return PLUGIN_CONTINUE } AddFlag(id,Flag_Hooking) set_user_gravity(target,0.0) set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b") hooked[id] = target hook_prethink(id+TASK_HOOK) emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) used_item[id] = true return PLUGIN_HANDLED } public hook_prethink(id) { id -= TASK_HOOK if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(hooked[id])) { RemoveFlag(id,Flag_Hooking) return PLUGIN_HANDLED } if (get_user_button(id) & ~IN_USE) { RemoveFlag(id,Flag_Hooking) return PLUGIN_HANDLED } if(!HasFlag(id,Flag_Hooking)) { if (is_user_alive(hooked[id])) set_user_gravity(id,1.0) remove_task(id+TASK_HOOK) return PLUGIN_HANDLED } //Get Id's origin static origin1[3] get_user_origin(id,origin1) static origin2[3] get_user_origin(hooked[id],origin2) //Create blue beam message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT write_short(id) // start entity write_coord(origin2[0]) write_coord(origin2[1]) write_coord(origin2[2]) write_short(sprite_line) write_byte(1) // framestart write_byte(1) // framerate write_byte(2) // life in 0.1's write_byte(5) // width write_byte(0) // noise write_byte(0) // red write_byte(0) // green write_byte(255) // blue write_byte(200) // brightness write_byte(0) // speed message_end() //Calculate Velocity new Float:velocity[3] velocity[0] = (float(origin1[0]) - float(origin2[0])) * 3.0 velocity[1] = (float(origin1[1]) - float(origin2[1])) * 3.0 velocity[2] = (float(origin1[2]) - float(origin2[2])) * 3.0 new Float:dy dy = velocity[0]*velocity[0] + velocity[1]*velocity[1] + velocity[2]*velocity[2] new Float:dx dx = (4+player_intelligence[id]/2) * 120.0 / floatsqroot(dy) velocity[0] *= dx velocity[1] *= dx velocity[2] *= dx set_pev(hooked[id],pev_velocity,velocity) return PLUGIN_CONTINUE }Z góry dzięki i pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Edycja itemu 2
#1
Napisano 18.04.2010 15:49
#2
Napisano 18.04.2010 17:54
case 53:
{
player_item_name[id] = "Magic Hook"
player_item_id[id] = rannum
player_b_hook[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby rzucic hakiem",player_item_name[id])
}
Tak masz standardowo to wyzej
Zmien na:
x ------>ile chcesz tych hakow mi dziala moge uzyc 20 razy haka ;]
case 53:
{
player_item_name[id] = "Magic Hook"
player_item_id[id] = rannum
player_b_hook[id] = x(------>ile chcesz tych hakow mi dziala moge uzyc 20 razy haka ;])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby rzucic hakiem",player_item_name[id])
}
#3
Napisano 18.04.2010 19:34
Znajdź w tym kodzie co dałeś;
used_item[id] = trueZmień na :
used_item[id] = falseU mnie działą +testowane
#4
Napisano 18.04.2010 19:42
#5
Napisano 18.04.2010 20:01
Założyciel powinien znać konsekwencje jeżeli nie zna i nie pyta o nie to wiesz...chciał to co ma...Szczerze mówiąc nie polecam . Na max int przyciąga natychmiastowo i jeśli jesteś troszeczkę wyżej/niżej zabija (przeciwnika)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych