[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu...
Morthi
14.04.2010
W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
Znajdź
Zmień na
Edited by Morthi, 14.04.2010 17:43.
Znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Zmień na
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Edited by Morthi, 14.04.2010 17:43.
ZiuTeK
15.04.2010
Jesli dodatkowo chcesz zmniejszyc szybkosc tworzenia granatow przez lowce znajdz linijke:
(W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 400 bedzie to 100.0 a dla 1000 lvl'a 250.0)
Edited by ZiuTeK, 15.04.2010 16:23.
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0I pod nia dopisz ta linijke
(W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 400 bedzie to 100.0 a dla 1000 lvl'a 250.0)
else if(player_class[id] == Hunter) time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/X)
Edited by ZiuTeK, 15.04.2010 16:23.
Wiewiorek 05.06.2010
Zamienilem tą linijke i mam errora(kompiluje lokalnie)
I dalej nie chodzi, proszę szybką pomoc.
** JUZ CHODZI
Edited by Wiewiorek, 05.06.2010 18:16.
if((bowdelay[id] + 4.MAX_LVL/4 - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)Taką linijkę dodałem a jak to nie chodziło to taką:
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
I dalej nie chodzi, proszę szybką pomoc.
** JUZ CHODZI
Edited by Wiewiorek, 05.06.2010 18:16.
Gutaj
05.06.2010
Czytaj uważnie W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
Wiewiorek 05.06.2010
ZRobiłem tak:
Tak powinno być dobrze?
if((bowdelay[id] + 4.50- float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Tak powinno być dobrze?
Gutaj
05.06.2010
A lvl 200? jeżeli tak to tak jeżeli nie to nie
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Wiewiorek 05.06.2010
lvl 200 i dalej kusza zapierdziela full auto.
U mnie można dawać maksymalnie 100 inteligencji więc na pewno tutaj powinno być 50?
U mnie można dawać maksymalnie 100 inteligencji więc na pewno tutaj powinno być 50?
Frezek
24.06.2010
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) i mi nie działa. Mam 201lvl proszę o pomoc
24 czerwiec 2010 - 14:04:
proszę o pomoc
24 czerwiec 2010 - 18:43:
odswiezam
24 czerwiec 2010 - 14:04:
proszę o pomoc
24 czerwiec 2010 - 18:43:
odswiezam
Bols
24.06.2010
spróbuj:
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
sebul
24.08.2010
Trochę dziwny ten poradnik... Jak zrobić to na 1000 levelach?
Jedno X zamieniłem, ale jak to drugie będzie? 6.50?
Edited by sebul, 24.08.2010 01:24.
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/250.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Jedno X zamieniłem, ale jak to drugie będzie? 6.50?
Edited by sebul, 24.08.2010 01:24.
krzywy92 24.08.2010
Zrob tak
i powinno byc dobrze bo ja na moim serwerze mam 6k lvl i u mnie wyglada to tak idziala bez zazutow
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/250))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
i powinno byc dobrze bo ja na moim serwerze mam 6k lvl i u mnie wyglada to tak idziala bez zazutow
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/1500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)a tego pierwszego nie zmieniaj . A ty z tym 200 lvl wogóle przekompilowales plik i wrzuciles go na serwer?!
SiLv3r
08.09.2010
Mam diablo 4001 level powiecie mi co mam wstawić za X i Y ??
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/Y))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Zaszka 08.09.2010
Silv3r
if((bowdelay[id] + 4.1 - float(player_intelligence[id]/1000))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
if((bowdelay[id] + 4.1 - float(player_intelligence[id]/1000))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)