Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Beta testy dbmod z serji 5.6 :]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
40 odpowiedzi w tym temacie

#21 rolensy1551

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 09.10.2008 20:15

i co wiadomo coś na temat 5,6? grałęm dzisiaj i sie spodobała:D
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.10.2008 06:37

Wlasnie dostalem info od DK (H@ servera testowego) (potwierdzenie, info o bledzie amxx'a dostalem od xxSlayeRxx - thx). Crashe na serwerze byly spowodowane bledami biblioteki sql (czyt. winny amxx 1.8 i amxx 1.8.1 dziala bez blednie). Wyglada ze na dniach bedzie wydana nowa wersja :)
  • +
  • -
  • 0

#23 combat18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.10.2008 14:32

No naprawdę nic tylko pogratulować dobrej roboty :) bo modzik prezentuje się wyśmienicie :)

pomimo paru ortów i tego ze lvl za szybko leci jest git :)

pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#24 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 13.10.2008 14:50

Jak ci leci za szybko to w cvarach zmien wartosc expa ;>
  • +
  • -
  • 0

#25 combat18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.10.2008 15:48

no co ty niemożliwe :lol:

tylko jak na razie nie zczaiłeś plugin nie jest udostępniony i pykam na serwie

91.203.133.32:27015

...
  • +
  • -
  • 0

#26 [KoMorNiK]

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 15.10.2008 16:51

miczu zapodaj nam juz ten modzik :)
  • +
  • -
  • 0

#27 polak_lbn

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 15.10.2008 19:40

Albo chociaż mi xD
  • +
  • -
  • 0

#28 Grzelak

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2008 20:01

Juz dajcie ten modzik :D
  • +
  • -
  • 0

#29 combat18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 15.10.2008 20:05

Grałem na tym modzie dużo i jedyne propozycje moje to:

*Parę literówek
*Czasami pisze Item: none czasami Item: brak
* Silniejsze itemy powinny wypadać rzadziej, mówię tu o Arch Angel Wings (czy jakoś tak), Stalkers Ring ect. lub mozna by je było kupić tylko za kase, np. żeby kupić Stalkers Ring trzeba wykupić 4 runy - 1 runa = 16 000$ po wykupieniu 4 run dostaje się Stalkera , lub takie itemy do odpowiedniego lvl bo barbarzyńca na 60 lvl + stalker to tragedia, gracze którzy zaczynają grać nie mają szans :?

*Mozna by było wprowadzić w pluginie linijkę dzięki której H@ danego serwera mógł by zmieniać modele dla każdej z klas (tak jest min na zombie plague od 4,0 wzwyż)
trochę by to urozmaiciło grę i widząc po modelach można by było rozróżnić klasę dzięki temu team by sie wspierał lub małe ułatwienie dla przeciwnika z kim ma do czynienia

jeśli autorzy uważają ze któreś z powyższych to dobry pomysł to będe wdzięczny za zrealizowanie go ale dopiero w następnej odsłonie

a teraz dajcie już pliki bo aż sie chce serwy konfigurować :) O:)
  • +
  • -
  • 0

#30 Grzelak

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2008 20:24

Grałem na tym modzie dużo i jedyne propozycje moje to:

*Parę literówek
*Czasami pisze Item: none czasami Item: brak
* Silniejsze itemy powinny wypadać rzadziej, mówię tu o Arch Angel Wings (czy jakoś tak), Stalkers Ring ect. lub mozna by je było kupić tylko za kase, np. żeby kupić Stalkers Ring trzeba wykupić 4 runy - 1 runa = 16 000$ po wykupieniu 4 run dostaje się Stalkera , lub takie itemy do odpowiedniego lvl bo barbarzyńca na 60 lvl + stalker to tragedia, gracze którzy zaczynają grać nie mają szans :?

*Mozna by było wprowadzić w pluginie linijkę dzięki której H@ danego serwera mógł by zmieniać modele dla każdej z klas (tak jest min na zombie plague od 4,0 wzwyż)

trochę by to urozmaiciło grę i widząc po modelach można by było rozróżnić klasę dzięki temu team by sie wspierał lub małe ułatwienie dla przeciwnika z kim ma do czynienia

jeśli autorzy uważają ze któreś z powyższych to dobry pomysł to będe wdzięczny za zrealizowanie go ale dopiero w następnej odsłonie

a teraz dajcie już pliki bo aż sie chce serwy konfigurować :) O:)


Tutaj sie zgadzam, powinny byc rozne modele w zaleznosci od wybranej klasy postaci.
  • +
  • -
  • 0

#31 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.10.2008 20:38

No to poprosze 16 modeli (8 klas x 2 teamy xD) to zrobie.

(puki co nie mam czasu na prace z pawnem [studia to nie wakacje], a ze trzeba dac kilka poprawek do dawno zgloszonych bladzikow, to bedzie sie to troche wlec...)
  • +
  • -
  • 0

#32 sarek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 15.10.2008 22:47

jakie są warnuki zostania testerem diablo mod'a?

mam baze danych + serwer publik 21 slotów / KampNO.pl ~ h@

Miczu odpisz albo daj znac
  • +
  • -
  • 0

#33 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 16.10.2008 14:32

jak mod bedze gotowy to zostanie wystawiony ...
  • +
  • -
  • 0

#34 rolensy1551

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 16.10.2008 15:24

siemka, a można wiedziec kiedy planujecie to wydanie? bo bardzo sie niecpierpliwie, mam serv 10slotów publik:) dużo osób wchodzi więc ja też mogę być testerem:)
  • +
  • -
  • 0

#35 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.10.2008 18:39

siemka, a można wiedziec kiedy planujecie to wydanie? bo bardzo sie niecpierpliwie, mam serv 10slotów publik:) dużo osób wchodzi więc ja też mogę być testerem:)

Testy są u osób zaufanych, czekajcie a dostaniecie ! :]

#36 combat18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 18.10.2008 02:22

Było by wcześniej ale pod koniec pisania posta mi prąd zajumali :/ i wszystko od początku
...

Kilka modeli sprawdziłem ale nie wszystkie, niestety z braku czasu... :wstyd:

Niektóre z modeli pasują wg. mnie idealnie a niektóre są na od***sie :) ale innych bardziej pasujących nie znalazłem :P

Jak znajde chwile czasu to postaram się zrobić bardziej pasujące modele

Klasa - Mag

CT

Dołączona grafika

Mag - CT Download

TT

Dołączona grafika

Mag - TT Download

Klasa - Palladyn

CT

Dołączona grafika

Palladyn - CT Download

TT

Dołączona grafika

Palladyn - TT Download

Klasa - Mnich

CT

Dołączona grafika

Mnich - CT Download

TT

Dołączona grafika

Mnich - TT Download

Klasa - Zabójca

CT

Dołączona grafika

Zabójca - CT Download

TT

Dołączona grafika

Zabójca - TT Download

Klasa - Barbarzyńca

CT

Dołączona grafika

Barbarzyńca - CT Download

TT

Dołączona grafika

Barbarzyńca - TT Download

Klasa - Nekromanta

CT

Dołączona grafika

Nekromanta - CT Download

TT

Dołączona grafika

Nekromanta - TT Download

Klasa - Łowca

CT

Dołączona grafika

Łowca - CT Download

TT

Dołączona grafika

Łowca TT - Download

Klasa - Ninja

Wiem że nie potrzeba, ale jak by się ktoś uparł to proszę :P :

Dołączona grafika

Ninja - Download

------------------------------------------------------------------------------------

to tyle :) pozdro
  • +
  • -
  • 0

#37 [KoMorNiK]

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 18.10.2008 09:47

jest jeden problem z taka iloscia modeli, blad svc_bad bedzie dosyc czesto chyba wyskakiwac ppl-om co nie ?
  • +
  • -
  • 0

#38 combat18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 18.10.2008 13:23

ja mam na serwie zombie w sumie 12 modeli zmienionych i niema problemu...

to jest tylko moja propozycja, mozna najwyzej zostawic linijke z modelami wg wlasnego uznania dla H@ serwera :)
  • +
  • -
  • 0

#39 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 18.10.2008 14:38

Ten Mnich to nie pasuje :/
  • +
  • -
  • 0

#40 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 18.10.2008 19:49

Nie potrzebne udziwnianie serwera ... pfff nie warto sie nawet w to bawic...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych