Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Beta testy dbmod z serji 5.6 :]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.08.2008 18:29

Chcialbym powiedziec, ze przez ostatnie pare dni sa prowadzone testy nad diablo mod 5.6 (w momencie pisania tego posta jest to mowiac dokladniej 5.6e).

Najwazniejsze w tej wersji jest:

- Zapisywanie exp,lvl i etc. do Bazy SQL - czyli mozna miec na forum statystyki najlepszych graczy z danej klasy

- Kazda klasa ma wlasny exp -> mowiac inaczej, gracze zaczna sie bardziej specjalizowac! Koniec z tym (przykro mi... lekko :P) ze jak ma sie 50 lvl to kazda klasa ma przewage.

-Nowa klasa Łowca :D (3 specyficzne uniejetnosci)



Jesli chce ktos obejrzec jak wygladaja prace nad modem, to w tym topicu macie ip serwera diablo moda ;-) :
->Tutaj<-
  • +
  • -
  • 0

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 25.08.2008 19:03

a kiedy ta ver bedze dostepna ??
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.08.2008 19:04

a kiedy ta ver bedze dostepna ??

Kiedy zostanie dopracowana zapewne ;-)

#4 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.08.2008 19:09

Z tego co sie orjentuje to juz dziala stabilnie. Pozostaje tylko optymalizacja kodu i dodanie iformacji (np. /klasy).

Poza tym mozecie juz sie zastanawiac skad wziąć hosta pod baze danych sql O:)

PS. Beta testy sa po to by udowodnic ze na jakims serwerze to dziala i by nie zrzucali winy na nas ^^

[ Dodano: 25-08-2008, 20:11 ]
PS2. Ahh zapomnialem dodac, ze mozna wybrac zapisywanie expa na:
1. nick
2. Ip
3. Sid (steam id)
  • +
  • -
  • 0

#5 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 25.08.2008 19:49

no to do pracy GO GO :D

nie moge sie doczekac :-)
  • +
  • -
  • 0

#6 Marta

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:172
Offline

Napisano 25.08.2008 20:05

Jak będzie ta wersja to może zrobię Diablo Moda serwer :D Bo jeszcze nigdy w to nie grałam :)
  • +
  • -
  • 0

#7 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 25.08.2008 20:32

Marta daj sobie spokoj z tym ( moze go sobie wgram na swoj serwer) bo spamujesz tym przy kazdym amx-ie i kazdym modzie :wstyd:
Miczu i GuTeK pracuja pelna pare i gz :) Serwer smiga jak szalony :)
Teraz presja ciazy na Gutku zeby staty na www dzialaly gitara :DD
  • +
  • -
  • 0

#8 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 26.08.2008 06:40

jak juz jest stabilna to wez zazoc JUZ TUTAJ TA VER :D
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.08.2008 08:48

Chce jeszcze zoptymalizowac zapytania do bazy danych.

Chce sprawic, by exp i lvl zapisywal sie na koncu rundy (all zgina, paka wybuchnie, etc.) co spowoduje, ze nawet jakby baza sql byla slaba, to i tak nie zepsuje komfortu z gry :]
  • +
  • -
  • 0

#10 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 26.08.2008 09:02

a ile ci to jescze zajmie ?? lub zy nie mogl bys wrzucic narzie ta wasza testowa ver ?? a pozniej dalnac orginala ??
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.08.2008 09:18

SQL jest trudny i klopotliwym srodowiskiem i dlatego chce by byl on w conajmniej 95% gotowy zanim wydam xP

DK, a masz just hosta pod sql? w sensie:
-Host (np. ip, lub domena)
-User (przez ktorego sie bedziesz laczyl do bazy danych)
-pass (haslo do usera)
-nazwa bazy danych.

Jesli nie, to znaczy, ze i tak by bylo to dla ciebie za szybko xP
  • +
  • -
  • 0

#12 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 26.08.2008 09:19

tak mam
  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.08.2008 09:21

To znaczy, ze musze sie wziąć za pisanie, a nie ci odpisywac na forum ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 kndmichal

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:81
Offline

Napisano 27.08.2008 13:03

Witam. Gdzie sa zapisywane save diablo mod?

I mam jeszcze pytanie. Czy była by możliwość przerobienia diablo moda zeby było mniej HP, poniewaz juz przy 50 lvl maja po 250 HP to za duzo dało by sie zrobic by max było np 130 HP?


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#15 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.08.2008 13:06

Witam. Gdzie sa zapisywane save diablo mod?

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3098

#16 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 28.08.2008 14:45

Najnowsza wersja jest testowana na serwerze steamowym: 91.203.133.32:27015

proszę wszystich co odwiedza opisac swoje wrazenia :)
  • +
  • -
  • 0

#17 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 28.08.2008 23:32

Jest taka mozliwosc zeby graczom se STEAM_ID_xxxxx zapisywal sie exp na steam id a graczom z VALVE_ID_PENDING na nick ?
  • +
  • -
  • 0

#18 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 29.08.2008 17:12

1. O co chozzi z ta kusza, proszę opisac działanie.
2. W /klasy jest błąd "zabojca ring" zamiast "Zabojca" i zamknij jest pod 8, anie pod 0 bodajże...
3. Komenda /klasa powinna działać tak jak changerace w Wc3 tj. nie giniemy tylko wyświetla się informacja, że w następnej rundzie można dokonać zmiany...
4. Exp za podłożenie/rozbrojenie paki powinien działać tylko wyłącznie , gdy jest 2 graczy na serwerze, unikniemy w ten sposób nabijania exp'a przez 1 osobę...
5. Nadal nie działa podmiana noża, trzeba użyć dodatkowego pluginu...

#19 Gość_xxSlayeRxx_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.09.2008 11:46

Bartu jak masz nonsteam serwer to nie zapamietuje Steam_ID, jak masz steamowy serwer to non steamowcy nie wejda wiec nie ma sensu :D

#20 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 07.09.2008 11:33

No ja mam serwa NS z ruskimi binarkami na VAC i czytaja steam_id :]

[ Dodano: 24-09-2008, 23:41 ]
mozna wiedziec kiedy ukaze sie ta wersja ??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych