Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bledy przy komplikacij


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.04.2010 12:04

Gdy komplikuje wyskakuje mi blad:

 Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "lx" on line 5363
Header size: 9548 bytes
Code size: 306868 bytes
Data size: 205680 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 538480 bytes

1 Warning.
Done.


Caly kod:

 public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,19)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])
}
format(text, 511,"%s^n\r0. \yDalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka

}
case 1:
{
player_class[id] = Druid

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni

}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja

}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1

}
case 8:
{
player_class[id] = Griswold

}
case 9:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wGriswold \yLevel :%i^n\r2. \wAndariel \yLevel :%i^n\r3. \wDuriel \yLevel :%i^n\r4. \wMefisto \yLevel :%i^n\r5. \wIzual \yLevel :%i^n\r6. \wNihlathak \yLevel :%i^n\r7. \wMadawc \yLevel :%i^n\r8. \wDiablo \yLevel :%i^n^n\r9. \wPanMamba \yLevel :%i^n^n\r0. \wPaniMamba \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],
player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16],player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")

}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Griswold
* 2:Andariel
* 3:Duriel
* 4:Mefisto
* 5:Izual
* 6:Nihlathak
* 7:Madawc
* 8:Diablo
* 9:PanMamba
* 0:PaniMamba
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Andariel


}
case 1: { // 2
player_class[id] = Duriel

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Mefisto

}
case 3: { // 4

player_class[id] = Izual

}
case 4: { // 5
player_class[id] = Nihlathak

}
case 5: { // 6
player_class[id] = Madawc

}
case 6: { // 7
player_class[id] = Diablo

}
case 7: { // 8
player_class[id] = Griswold

}
case 8: { // 9

player_class[id] = PanMamba

}
case 9: { // 0

player_class[id] = PaniMamba

}


}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}




Dokladnie tutaj wystepuje :

 } 


Z gory thx... :)
  • +
  • -
  • 0

#2 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 10.04.2010 13:08

Piszę Done więc możesz użyć plugin
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2010 13:11

masz zmienną "lx" z której nie korzystasz
  • +
  • -
  • 1

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.04.2010 19:59

Yyyy... wlasnie ze nie :X pavulon, moglbys powiedziec co musze zmienic?;)
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2010 20:20

usunąć ją
  • +
  • -
  • 1

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.04.2010 20:25

w ktorym miejscu..? :>
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2010 20:42

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Griswold
* 2:Andariel
* 3:Duriel
* 4:Mefisto
* 5:Izual
* 6:Nihlathak
* 7:Madawc
* 8:Diablo
* 9:PanMamba
* 0:PaniMamba
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0

usuń
new lx[19]

  • +
  • -
  • 1

#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.04.2010 21:03

ok dziex dziala, + leca. Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7175
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.04.2010 21:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem już chyba do końca rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych