Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.04.2010 11:09

*
Popularny

Znajdź:
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)

Zamień na
if (random_num(1,2) == 1) Display_Fade(pid,1<<14,1<<14,1<<16,255,155,50,230)

  • +
  • -
  • 10

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 07.11.2010 20:44

*
Popularny

To ja dodam jeszcze cos od siebie odnosnie fireshielda

Jeśli masz u siebie problem, że po wyrzuceniu fireshielda gracz nadal świeci na żółto użyj tego poradnika(nie wiem czy da sie to zrobic lepiej ale u mnie od roku w ten sposob dziala bez problemow):

Do funkcji public respawn(svIndex[])
public respawn(svIndex[]) 
{ 
	new vIndex = str_to_num(svIndex)
	RemoveFlag(vIndex,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
	spawn(vIndex);
}
i do funkcji public RoundStart() dodajemy:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		RemoveFlag(i,Flag_Rot) // usuwamy swiecenie
i fireshield, działa tak jak należy

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 07.11.2010 20:46

  • +
  • -
  • 5





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych