1.Jaki jest skrypt na double jumpa bo ja znalazłem cos takiego
new player_b_jumpx[33] = 12. Jak to dodać
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.04.2010 17:09
new player_b_jumpx[33] = 12. Jak to dodać
Napisano 06.04.2010 17:42
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 06.04.2010 17:42
Napisano 06.04.2010 17:46
Napisano 06.04.2010 18:24
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==nazwaklasy && jumps[id] < 1))
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwaklasy) Prethink_Doublejump(id)
Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 06.04.2010 18:25
Napisano 06.04.2010 18:50
Napisano 06.04.2010 19:00
public client_PostThink( id ) { if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id) if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id)) { if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id) else set_pev(id,pev_watertype,-3) } }
public client_PostThink( id ) { if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id]==Nazwa) Postthink_Doubeljump(id) if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id)) { if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id) else set_pev(id,pev_watertype,-3) } }
public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED } } if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumps[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_HANDLED }
public Prethink_Doublejump(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (player_class[id]==Nazwa && jumps[id] < 1)) { dojump[id] = true jumps[id]++ return PLUGIN_HANDLED } } if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumps[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_HANDLED }
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_jumpx[id] > 0 || player_class[id] == Nazwa) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 06.04.2010 19:01
Napisano 06.04.2010 19:10
Napisano 06.04.2010 19:13
Napisano 06.04.2010 19:14
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych