Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wyłącza się zoom.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 11:19

if(button2 & IN_ATTACK2 && button[id]==0 && player_class[id]==Hefasto)
{

if( weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_GALIL || weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_MP5NAVY && !g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
}

else
{ if( g_hasZoom[id] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


Co ja tutaj mam źle?

Jak wcisnę PPM na danej broni wypisanej w funkcji, to daje mi zooma z AUG, ale jak znów wcisnę, to zoom się nie usuwa.. Musze zmienić na nóż, aby się usuną.. Pomoże ktoś?

Po drugie zrobiłem takie coś w public client_PreThink()

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
if(c_nieskonczonosc[id] > 0)
{
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
}
}


To jest funkcja, że ma się nieskończoną amunicje. Ale gdy przeładuje (bo się o dziwo da) to ta amunicja przechodzi mi do plecaka...

05 kwiecień 2010 - 11:19:
Może ktoś pomóc?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 01:37


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 12:00


	if (button2 & IN_ATTACK2){

		if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){

			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 

			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)

		}

	}

	


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 12:09

Spróbuj:

if(button2 & IN_ATTACK2 && button[id]==0 && player_class[id]==Hefasto)
{
if( weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_GALIL || weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_MP5NAVY)
{
if (!g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id]=true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
}
else
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 16:53

Sprawdźę jak będę w domku, bo jestem u babci na obiedzie. :D
[warn="Pavulon"]nie musisz chwalić się takimi rzeczami[/warn]

05 kwiecień 2010 - 16:53:
Dziwnie to działa... Nie za każdym razem się wyłącza... Jak niekiedy raz wcisne prawy to się wyłącza i od razu włącza...

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 18:22

W jakim evencie sprawdzasz czy ma guzik wciśnięty?
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 18:32

wrzucil to do prethinku :D

05 kwiecień 2010 - 19:32:

	if (button2 & IN_ATTACK2 &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
	

takie bedzie dzialac ok

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.04.2010 18:33

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 18:40


wrzucil to do prethinku :D

05 kwiecień 2010 - 19:32:


	if (button2 & IN_ATTACK2 &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
		if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
	

takie bedzie dzialac ok


Ale to bd tylko na nożu? A ja chcę, aby było na konkretnych broniach, tylko nie na nożu...

Tak, PreThink.

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 19:22

Spróbuj:

if(button2 & IN_ATTACK2 && button[id]==0 && player_class[id]==Hefasto)
{
if( weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_GALIL || weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_MP5NAVY)
{
if (!g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id]=true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
}
else
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
}

przystosowałem się pod cstrike.inc :D
Swoją drogą co to za zmienna button[id]
Fajnie jakbyś dał cały kod :|
  • +
  • -
  • 1

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 19:28

nie wiedzialem ze to dziala jak sie ma noz

if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE)


wrzuc to i sie przekonaj a zobaczysz ze bedzie dzialac jak nalezy :D porpostu ten kod jest po to zeby na nozu nie miec zooma :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 19:53


nie wiedzialem ze to dziala jak sie ma noz

if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE)


wrzuc to i sie przekonaj a zobaczysz ze bedzie dzialac jak nalezy :D porpostu ten kod jest po to zeby na nozu nie miec zooma :D



A jak zrobić, aby było na klasie Hefasto ?

Zrobiłem tak:

if (button2 & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Hefasto)){
if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}


Poradziłem sobie, miało być tak:


if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Hefasto && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}


Ale zooma ma każdy.

05 kwiecień 2010 - 19:53:
Dobra, ale jak zrobić, aby na AWP, Scoucie też nie było zooma ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 19:48


#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 20:03

 new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon!= CSW_SCOUT){

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych