if(button2 & IN_ATTACK2 && button[id]==0 && player_class[id]==Hefasto)
{
if( weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_GALIL || weapon == CSW_FAMAS || weapon == CSW_TMP || weapon == CSW_M249 || weapon == CSW_MP5NAVY && !g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
}
else
{ if( g_hasZoom[id] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Co ja tutaj mam źle?
Jak wcisnę PPM na danej broni wypisanej w funkcji, to daje mi zooma z AUG, ale jak znów wcisnę, to zoom się nie usuwa.. Musze zmienić na nóż, aby się usuną.. Pomoże ktoś?
Po drugie zrobiłem takie coś w public client_PreThink()
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
if(c_nieskonczonosc[id] > 0)
{
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
}
}
To jest funkcja, że ma się nieskończoną amunicje. Ale gdy przeładuje (bo się o dziwo da) to ta amunicja przechodzi mi do plecaka...
05 kwiecień 2010 - 11:19:
Może ktoś pomóc?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 01:37