Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuniecie ladowania pasku na nozach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.04.2010 17:50

Witam, tak jak w temacie. Jak usunac ladowanie pasku w nozach. Usunalem umiejetnosci na nozu i wogóle caly public call_cast(id) lecz pasek dalej Leci :P.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.04.2010 18:15

Chcesz po prostu usunąć np. że jak Magowi załaduję się pasek i 'wypuszcza' fireballa ?
  • +
  • -
  • 0

#3 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 04.04.2010 18:24

Chcesz po prostu usunąć np. że jak Magowi załaduję się pasek i 'wypuszcza' fireballa ?



Tak chyba o to mu chodzi
  • +
  • -
  • 0

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 04.04.2010 19:17

z tego co ja zrozumialem to on to robil.. a teraz chce zeby wogóle mu pasek nie lecial na nozu;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.04.2010 22:08

Tak chciałbym aby w ogóle pasek na nozu nie lecial. Dobrze rozumiesz SzukamProDM

04 kwiecień 2010 - 22:08:
Reup. Dam repu.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.04.2010 22:15

Możesz zrobić coś takiego, znajdź:

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta &&  invisible_cast[id]==0)

I po
player_class[id]!=Nekromanta
Tym samym sposobem dodać wszystkie klasy, np:

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && player_class[id]!=TwojaKlasa &&  invisible_cast[id]==0)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych