Witam, tak jak w temacie. Jak usunac ladowanie pasku w nozach. Usunalem umiejetnosci na nozu i wogóle caly public call_cast(id) lecz pasek dalej Leci .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Usuniecie ladowania pasku na nozach
Temat rozp. Monsulito, 04.04.2010 17:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.04.2010 17:50
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Napisano 04.04.2010 18:15
Chcesz po prostu usunąć np. że jak Magowi załaduję się pasek i 'wypuszcza' fireballa ?
#3
Napisano 04.04.2010 18:24
Chcesz po prostu usunąć np. że jak Magowi załaduję się pasek i 'wypuszcza' fireballa ?
Tak chyba o to mu chodzi
#4
Napisano 04.04.2010 19:17
z tego co ja zrozumialem to on to robil.. a teraz chce zeby wogóle mu pasek nie lecial na nozu;)
#5
Napisano 04.04.2010 22:08
Tak chciałbym aby w ogóle pasek na nozu nie lecial. Dobrze rozumiesz SzukamProDM
04 kwiecień 2010 - 22:08:
Reup. Dam repu.
04 kwiecień 2010 - 22:08:
Reup. Dam repu.
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#6
Napisano 04.04.2010 22:15
Możesz zrobić coś takiego, znajdź:
I po
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
I po
player_class[id]!=NekromantaTym samym sposobem dodać wszystkie klasy, np:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && player_class[id]!=TwojaKlasa && invisible_cast[id]==0)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych