

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.03.2010 15:06
Napisano 22.03.2010 15:35
Napisano 22.03.2010 15:38
Napisano 22.03.2010 16:29
Napisano 22.03.2010 17:14
Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 17:44
Napisano 22.03.2010 18:20
Napisano 22.03.2010 20:06
Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 19:32
Napisano 22.03.2010 21:29
Napisano 22.03.2010 21:33
Napisano 22.03.2010 22:00
Napisano 22.03.2010 22:12
//reference mesh(es) $body "studio"dalej jest podana nazwa pliku który edytujemy
Napisano 22.03.2010 22:23
$modelname "D:\Program Files\urban\v_knife.mdl" $cd "\Program Files\urban\" $cdtexture "\Program Files\urban\" $cliptotextures $scale 1.0 // 0 attachments // 0 bone controllers // 5 hit boxes $hbox 0 "Bone03" -2.317084 -2.666587 -1.415279 1.261858 0.000000 1.302325 $hbox 0 "Bone01" -1.750000 -8.563282 -1.000000 1.960000 0.030000 1.250000 $hbox 0 "Bone_Lefthand" -1.580000 -2.940000 -0.670000 1.450000 0.000000 1.010000 $hbox 0 "Bone04" -2.060000 -8.550000 -0.970000 1.670000 0.060000 1.280000 $hbox 0 "Bone26" -13.653684 -2.634464 -0.670000 1.500000 11.081972 6.252576 $bodygroup studio { studio "reference" } // 8 sequences $sequence idle "idle" fps 12 $sequence slash1 "slash1" fps 30 $sequence slash2 "slash2" fps 30 $sequence draw "draw" fps 45 $sequence stab "stab" fps 35 $sequence stab_miss "stab_miss" fps 40 $sequence midslash1 "midslash1" fps 55 $sequence midslash2 "midslash2" fps 55
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych