Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modele
Temat rozp. L33tPL, 22.03.2010 15:06
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.03.2010 15:06
Witajcie moze to nie problem lecz pytanie wiec. Jak robia ludzie takie modele jak np. ten FPSBANANA > Skins > CS > M4A1 > King friday anims m4-LR300 moze znacie nazwe programu to podajcie Nagroda czeka
#2
Napisano 22.03.2010 15:35
3ds max, milkshape
#3
Napisano 22.03.2010 15:38
A da sie zapisac od razu w mdl??? Czy jakies komplikatory itd.?
#4
Napisano 22.03.2010 16:29
HLMV
mdldec
Gui studio mdl
smd importer 3ds max
no i oczywiście 3ds max (trial chyba że cie stać na oryginalny )
tutoriale
mdldec
Gui studio mdl
smd importer 3ds max
no i oczywiście 3ds max (trial chyba że cie stać na oryginalny )
tutoriale
#5
Napisano 22.03.2010 17:14
DarkGL i Abes Leca dla was plusiki
Mozna wiedziec czy da sie sciognoc inaczej 3ds maxa triala Bez rejestracji bo oryginala pozniej kupie...
Mozna wiedziec czy da sie sciognoc inaczej 3ds maxa triala Bez rejestracji bo oryginala pozniej kupie...
Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 17:44
#6
Napisano 22.03.2010 18:20
da sie pewnie a jak chcesz oryginal to juz zacznij kase zbierac bo to ok 2k $$
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 22.03.2010 20:06
Zna moze ktos jakis tutorial o robieniu broni w 3d maxie?
22 marzec 2010 - 21:06:
DarkGL gdzie wkleic MDLDEC.exe? bo error z dll jest..
22 marzec 2010 - 21:06:
DarkGL gdzie wkleic MDLDEC.exe? bo error z dll jest..
Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 19:32
#8
Napisano 22.03.2010 21:29
#9
Napisano 22.03.2010 21:33
Dark ty sie bierz za ten luk bo mowilem ze on nie moze tak wygladac
a do tutkow to pisz w google sobie 3dmax tutorials
a do tutkow to pisz w google sobie 3dmax tutorials
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 22.03.2010 22:00
Ale jak np otwieram usp.smd czy jakos tak to tam jest te usp i jakies trojkaty biale... Lub np w m4 chce dorobic np lunete lub inny magazynek to jak to edytowac?
#11
Napisano 22.03.2010 22:12
więc tak smd modele dzielą się nat e z animacjami w których są własnie te "trójkąty" i na jeden jedyny w którym jest model
sprawdź w pliku *.qc linijkę
sprawdź w pliku *.qc linijkę
//reference mesh(es) $body "studio"dalej jest podana nazwa pliku który edytujemy
#12
Napisano 22.03.2010 22:23
$modelname "D:\Program Files\urban\v_knife.mdl" $cd "\Program Files\urban\" $cdtexture "\Program Files\urban\" $cliptotextures $scale 1.0 // 0 attachments // 0 bone controllers // 5 hit boxes $hbox 0 "Bone03" -2.317084 -2.666587 -1.415279 1.261858 0.000000 1.302325 $hbox 0 "Bone01" -1.750000 -8.563282 -1.000000 1.960000 0.030000 1.250000 $hbox 0 "Bone_Lefthand" -1.580000 -2.940000 -0.670000 1.450000 0.000000 1.010000 $hbox 0 "Bone04" -2.060000 -8.550000 -0.970000 1.670000 0.060000 1.280000 $hbox 0 "Bone26" -13.653684 -2.634464 -0.670000 1.500000 11.081972 6.252576 $bodygroup studio { studio "reference" } // 8 sequences $sequence idle "idle" fps 12 $sequence slash1 "slash1" fps 30 $sequence slash2 "slash2" fps 30 $sequence draw "draw" fps 45 $sequence stab "stab" fps 35 $sequence stab_miss "stab_miss" fps 40 $sequence midslash1 "midslash1" fps 55 $sequence midslash2 "midslash2" fps 55
To jest v_knife.qc aa mam pytanko czy mozna zrobic zeby niebylo widac tych "trojkatow" tylko cos innego bo nic niewidze w tym bo duzo tego jest
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych