Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 L33tPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 15:06

Witajcie moze to nie problem lecz pytanie wiec. Jak robia ludzie takie modele jak np. ten FPSBANANA > Skins > CS > M4A1 > King friday anims m4-LR300 moze znacie nazwe programu to podajcie ;) Nagroda czeka :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.03.2010 15:35

3ds max, milkshape
  • +
  • -
  • 1

#3 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 15:38

A da sie zapisac od razu w mdl??? Czy jakies komplikatory itd.?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.03.2010 16:29

HLMV
mdldec
Gui studio mdl

smd importer 3ds max

no i oczywiście 3ds max (trial chyba że cie stać na oryginalny $) )
tutoriale
  • +
  • -
  • 1

#5 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 17:14

DarkGL i Abes Leca dla was plusiki :)

Mozna wiedziec czy da sie sciognoc inaczej 3ds maxa triala Bez rejestracji bo oryginala pozniej kupie...

Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 17:44

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.03.2010 18:20

da sie pewnie a jak chcesz oryginal to juz zacznij kase zbierac bo to ok 2k $$
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 20:06

Zna moze ktos jakis tutorial o robieniu broni w 3d maxie?

22 marzec 2010 - 21:06:
DarkGL gdzie wkleic MDLDEC.exe? bo error z dll jest..

Użytkownik L33tPL edytował ten post 22.03.2010 19:32

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.03.2010 21:29

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.03.2010 21:33

Dark ty sie bierz za ten luk bo mowilem ze on nie moze tak wygladac :/

a do tutkow to pisz w google sobie 3dmax tutorials
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 22:00

Ale jak np otwieram usp.smd czy jakos tak to tam jest te usp i jakies trojkaty biale... Lub np w m4 chce dorobic np lunete lub inny magazynek to jak to edytowac?
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.03.2010 22:12

więc tak smd modele dzielą się nat e z animacjami w których są własnie te "trójkąty" i na jeden jedyny w którym jest model
sprawdź w pliku *.qc linijkę
//reference mesh(es)
$body "studio"
dalej jest podana nazwa pliku który edytujemy
  • +
  • -
  • 0

#12 L33tPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ztad
Offline

Napisano 22.03.2010 22:23

$modelname "D:\Program Files\urban\v_knife.mdl"
$cd "\Program Files\urban\"
$cdtexture "\Program Files\urban\"
$cliptotextures

$scale 1.0

// 0 attachments

// 0 bone controllers

// 5 hit boxes
$hbox 0 "Bone03" -2.317084 -2.666587 -1.415279  1.261858 0.000000 1.302325
$hbox 0 "Bone01" -1.750000 -8.563282 -1.000000  1.960000 0.030000 1.250000
$hbox 0 "Bone_Lefthand" -1.580000 -2.940000 -0.670000  1.450000 0.000000 1.010000
$hbox 0 "Bone04" -2.060000 -8.550000 -0.970000  1.670000 0.060000 1.280000
$hbox 0 "Bone26" -13.653684 -2.634464 -0.670000  1.500000 11.081972 6.252576

$bodygroup studio
{
studio "reference"
}

// 8 sequences
$sequence idle "idle" fps 12 
$sequence slash1 "slash1" fps 30 
$sequence slash2 "slash2" fps 30 
$sequence draw "draw" fps 45 
$sequence stab "stab" fps 35 
$sequence stab_miss "stab_miss" fps 40 
$sequence midslash1 "midslash1" fps 55 
$sequence midslash2 "midslash2" fps 55 


To jest v_knife.qc aa mam pytanko czy mozna zrobic zeby niebylo widac tych "trojkatow" tylko cos innego bo nic niewidze w tym bo duzo tego jest ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych