Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skoki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.03.2010 16:57

Przeczytałem ten temat Kilka pytań. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X I skoki nadal się zerują gdy dostane item . Zrobiłem jak mówił verticus , czego to może być wina?
new Float:agi=BASE_SPEED
new round_status
new DemageTake[33]
new DemageTake1[33]
new c_jump[33]

if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)	
	if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
	if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
	if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)
g_haskit[id] = 0
        c_jump[id] = 0
	switch(key)
}	
		case 8: 
		{	
			player_class[id] = Moja klasa
                        c_jump[id] = 5
public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))

public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych