Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hak+Darksteel.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.03.2010 22:25

Mam problem..

Zrobiłem "coś" takiego"

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
if (c_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}

/* ==================================================================================================== */


Nad Switchem wyzerowałem,
c_darksteel[id] = 0


Dodałem do menu z klasą
c_darksteel[id] = 30


Zmienną dodałem,
c_darksteel[33]


Ale gdy walne w plecy, to przeciwnika zabija natychmiast, czemu?

Po drugie, jak zrobić, aby Hak można było używać cały czas? Bo dałem go klasie, ale może tylko raz. ;/

Oraz jak dać◄ ammo graczowi? Bo zrobiłem w Roundstarcie, ale dostaje deagle'a ,ale nei wiem jak jst ammo...

Znaczy nie sprawdzałem, czy dostaje, ale zrobiłem tak:

if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"weapon_deagle")

ale nei powinno być fm_give_item?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.03.2010 22:45


#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.03.2010 06:50

Zadajesz: 15+siła*6->= 20siły ->135dmg :F
  • +
  • -
  • 2

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.03.2010 18:44

Zadajesz: 15+siła*6->= 20siły ->135dmg :F


A nie *2?

16 marzec 2010 - 18:21:
Mam problem. Zrobiłem Diablo, ale niektórym po wejściu pokazuje lvl 1, dopóki nie zrobią reconnecta, albo nei wpiszą jeszcze raz /klasa... Czemu?

16 marzec 2010 - 18:44:
Oraz mam coś takiego:


/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
        if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
        {
                if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
                {
                        set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
                        
                        if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
                } 
                else 
                {
                        new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                        UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
                }
        }
        if (c_damage[attacker_id] > 0)
        {
                if (get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
                {
                        set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])
                        
                        if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
                } 
                else 
                {
                        new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
                        UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
                }
        }
}
/* ==================================================================================================== */

Przed Switch() Zeruje.

W wyborze klasy

c_damage[id] = 25

Ale zabija zbyt szybko, czemu?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.03.2010 18:50


#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 16.03.2010 19:54

No to moze nie na temat i moze to glupie ale w plecy zawsze zadaje byle jaka bron wiecej dmg? :D probowales zabic kogos od "przodu" ? :D
  • +
  • -
  • 1

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.03.2010 17:33

No to moze nie na temat i moze to glupie ale w plecy zawsze zadaje byle jaka bron wiecej dmg? :D probowales zabic kogos od "przodu" ? :D


W plecy tak.

19 marzec 2010 - 17:33:
Pomoże ktoś?

#6 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.03.2010 11:50

Scream w twoim poście jest odpowiedź na moje pytanie . Tylko gdzie wsadzić ta zmienną? Trzeba coś jeszcze zrobić poza wyzerowaniem (przed switchem) , przypisaniem (do klasy) i zmienną?

Temat
Ile atakujący ma siły?

Użytkownik Valito edytował ten post 21.03.2010 11:53

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.03.2010 12:02

Scream w twoim poście jest odpowiedź na moje pytanie . Tylko gdzie wsadzić ta zmienną? Trzeba coś jeszcze zrobić poza wyzerowaniem (przed switchem) , przypisaniem (do klasy) i zmienną?

Temat
Ile atakujący ma siły?


Zmienną wsadzasz np. pod
new player_b_jumpx[33] = 1


#8 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.03.2010 15:08

A w
public Damage(id)
Powinieneś dodać (chyba) jeszcze
c_damage(id,damage,attacker_id,weapon)


@edit
Nie sorki jednak nie :F
To może stworzyć nowe dmg tzn:


public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
if (c_damage[attacker_id] > 0)
{
if (get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
{
set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])

if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
else
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}
/* ==================================================================================================== */

Użytkownik KoRnY edytował ten post 23.03.2010 15:13

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych