Zrobiłem "coś" takiego"
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
if (c_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}
/* ==================================================================================================== */
Nad Switchem wyzerowałem,
c_darksteel[id] = 0
Dodałem do menu z klasą
c_darksteel[id] = 30
Zmienną dodałem,
c_darksteel[33]
Ale gdy walne w plecy, to przeciwnika zabija natychmiast, czemu?
Po drugie, jak zrobić, aby Hak można było używać cały czas? Bo dałem go klasie, ale może tylko raz. ;/
Oraz jak dać◄ ammo graczowi? Bo zrobiłem w Roundstarcie, ale dostaje deagle'a ,ale nei wiem jak jst ammo...
Znaczy nie sprawdzałem, czy dostaje, ale zrobiłem tak:
if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"weapon_deagle")
ale nei powinno być fm_give_item?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 15.03.2010 22:45