Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcja od dawania broni
Temat rozp.
KoRnY
, 08.03.2010 08:23
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.03.2010 08:23
Witam.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
Zastanawiam się jak stworzyć funkcję do diablo moda odpowiedzialną za dawanie
określonej broni co rundę wraz z amunicja do niej ma to być przypisane do jakieś klasy.
Czy znalazł by się ktoś kto byłby w stanie pomóc mi z tym?
Bardzo proszę o taki kod.
#2
Napisano 08.03.2010 08:37
Z taką funkcją coś pomotaj :F
public dawaj_bron(id)
{
if (player_class[id] == Ninja){
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}
}
#4
Napisano 08.03.2010 15:34
Dałem przykładową bron i funkcję, w check_class można zrobić losowanie broni dla 1 z np. Paladynów że dostanie ak
#5
Napisano 08.03.2010 16:11
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
Tu po naladowaniu dostaje sie np granat, tak ma łowca
#6
Napisano 11.03.2010 18:18
Nie. Jednak nie działa jak powinno
09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh
11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak
11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-
09 marzec 2010 - 20:10:
@refresh
11 marzec 2010 - 18:17:
zrobiłem tak
public daj_bron(id)
{
if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id, "weapon_awp")
fm_give_item(id, "ammo_338magnum")
}
}
11 marzec 2010 - 18:18:
niestaty nie działa -.-
Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.03.2010 18:32
#7
Napisano 13.03.2010 15:19
player_class[id] == Wojek Sam hahh XD
Taka nazwales swoja klase czy dla jaj wpisales?
#9
Napisano 13.03.2010 18:10
Moze dla ciebie ale dla niektorych to moze sie wydawac bledem. Czy ktos ci ma podac kod
Sam nie pomagasz
public daj_bron(id) { if((player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) && (is_user_connected(id))) { Pif paff hahaha ififhhehehehe uhehehee }
Sam nie pomagasz
public daj_bron(id) { if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }
Użytkownik Nosek edytował ten post 13.03.2010 19:54
#11
Napisano 13.03.2010 20:27
if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id))
Brakuje jednego nawiasu, poza tym is_user_alive sprawdza automatycznye czy is_user_connected, wiec nie ma potrzeby 2x dawac.
#13
Napisano 14.03.2010 12:41
Mam zrobiona nowa postać i chce jeszcze do niej dodać właśnie bron na początku rundy.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?
i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?
najlepiej jak by mi to ktoś przerobił
Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
To ten kod wkleić w jakieś odpowiednie miejsce czy na końcu kodu ?
i jak chce dać machineguns to jak to się nazywa w tym kodzie ? weapon_machineguns ?? czy inaczej ? i jakie amo do tego ?
najlepiej jak by mi to ktoś przerobił
public daj_bron(id) { if(player_class[id] == Wojek Sam hahh XD) if(is_user_alive(id) && (is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }
Żeby zamiast awp był machineguns i amo do niego oraz HE.
#15
Napisano 17.03.2010 20:34
dodałem na końcu:
public bron_lowca(id) { if(player_class[id] == Hunter) if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { fm_give_item(id, "weapon_awp") fm_give_item(id, "ammo_338magnum") } }i co muszę jeszcze zmienić by sprawdzało co rundę czy mam broń i jak nie ma to żeby ją dodawało?? i czy jest możliwość np. by wyrzucało aktualną broń jaką mamy np. jak podniesiemy m4 na wyżej wymienioną??
#16
Napisano 18.03.2010 09:55
w pętli w funkcji check_class dodać
#19
Napisano 19.03.2010 18:49
A jak zrobić, aby to było, że jak ma sie X item to dostaje się jakąś broń?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych