Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dproto i roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 BOT

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 07.03.2010 19:26

Witajcie mam taki problem. Dproto wygrywam już od tygodnia coś mówią że czasem nie działa czasem że nie mam serwer na netservers.pl. Jak by mi ktoś powiedział jak się wgrywa bym był wdzięczny robię jak każą na poradniku Poradnik.Mam najnowsze dproto 4.1

Z roundsound mam taki problem że nie dziala muzyka to jest gotowy plugin z innego forum jak można to wam mogę dać link.TO jest ten plugin


@Edit
Jestem nowy w zakładaniu serwerów proszę o wytłumaczenia "łopatologicznie"

Użytkownik qAF edytował ten post 07.03.2010 19:30

  • +
  • -
  • 0

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 07.03.2010 23:08

Zacznijmy od dproto, jeżeli status pokazuje: fail, to do linii startowej dopisujesz:
./hlds_run -binary ./hlds_i686
btw. tutaj masz poradnik: Instalacja i konfiguracja dproto (Non Steam + Steam) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X :P

Co do roundsounda polecam domowe rozwiązania typu:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

new const sounds_tt[][] =
{
"misc/muza/1.mp3",
"misc/muza/2.mp3",
"misc/muza/3.mp3",
"misc/muza/4.mp3",
"misc/muza/5.mp3"
}

new const sounds_ct[][] =
{
"misc/muza/6.mp3",
"misc/muza/7.mp3",
"misc/muza/8.mp3",
"misc/muza/9.mp3"
}

public plugin_precache()
{
for (new i = 0; i < sizeof sounds_tt; i++)
precache_sound(sounds_tt[i])

for (new i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_sound(sounds_ct[i])
}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","KaMaZZ")
register_event("SendAudio", "tt_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public tt_win()
{
client_cmd(0,"stopsound")
play_sound(0, sounds_tt[random_num(0, sizeof sounds_tt - 1)])

return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
client_cmd(0,"stopsound")
play_sound(0, sounds_ct[random_num(0, sizeof sounds_ct - 1)])

return PLUGIN_CONTINUE
}

stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}


#3 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 07:08

Zacznijmy od dproto, jeżeli status pokazuje: fail, to do linii startowej dopisujesz:

./hlds_run -binary ./hlds_i686
btw. tutaj masz poradnik: Instalacja i konfiguracja dproto (Non Steam + Steam) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X :P


Robiłem z tym poradnikiem to przecież. I gdzie to Fail w linia startowej jest to
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 07:22

Co masz w konsoli podczas uruchamiania serwera ?
  • +
  • -
  • 0

#5 ussama

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 08.03.2010 13:19

Wersja 0.4.1 jest wg mnie wadliwa i nie dziala poprawnie uzyj wersji 0.3.7
klik po 0.3.7
  • +
  • -
  • 0

#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 08.03.2010 13:37

ussama, czemu sądzisz iż wersja 0.4.1 jest wadliwa ? Poprawia sporo niedociągnięć z poprzedniej wersji.

#7 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2010 13:51

Nie jest wadliwa.... jest dużo lepsza od 0.3.7 poprawia wiele niedociągnięć i są mniejsze szanse crashy itp ;]
  • +
  • -
  • 0

#8 ussama

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 08.03.2010 13:55

Dlatego ze poprostu nie dziala na wszystkich systemach linux....mi nie dziala musze kozystac z 0.3.7 na cs.rin tez maja z tym problemy wiec moze i osoba tu piszac ma ten sam problem

Użytkownik ussama edytował ten post 08.03.2010 16:21

  • +
  • -
  • 0

#9 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 14:40

Co masz w konsoli podczas uruchamiania serwera ?


L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_bounce" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_cheats" = "0"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_clienttrace" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_clipmode" = "0"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_contact" = "qAF@fejm.pl"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_friction" = "4"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_gravity" = "800"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_logblocks" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_proxies" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_region" = "3"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_restart" = "0"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_restartround" = "0"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_stepsize" = "18"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_stopspeed" = "75"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_uploadmax" = "0.5"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_voiceenable" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_wateraccelerate" = "10"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvar "sv_waterfriction" = "1"
L 03/08/2010 - 14:30:40: Server cvars end
L 03/08/2010 - 14:30:40: -------- Mapchange to de_aztec --------
[AMXX] Loaded 3 admins from file
L 03/08/2010 - 14:30:41: Server cvar "amx_nextmap" = "cs_747"
L 03/08/2010 - 14:30:41: [maphandler06.amxx] Starting map: de_aztec
[AMXX] [AMX Map Handler] Initializing...
[AMXX] Starting map: de_aztec
L 03/08/2010 - 14:30:41: [AMXX] Starting map: de_aztec
[AMXX] [AMX Map Handler] Found 25 valid maps in server.
L 03/08/2010 - 14:30:41: [maphandler06.amxx] About to write to addons/amxmodx/data/maphandler.dat.
[AMXX] [AMX Map Handler] Starting dump of maps...
[AMXX] [AMX Map Handler] Successfully wrote 31 lines to 'addons/amxmodx/configs/maps.ini'.
[AMXX] [AMX Map Handler] ...done!
Executing AMX Mod X Configuration File
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
Executing Galileo ( GAL ) Configuration File
L 03/08/2010 - 14:30:41: Started map "de_aztec" (CRC "621664725")
L 03/08/2010 - 14:30:47: World triggered "Round_Start"
L 03/08/2010 - 14:30:50: Server cvar "amx_nextmap" = "[Vot jeszcze nie zostal uruchom"
L 03/08/2010 - 14:33:17: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "1") (T "0")
L 03/08/2010 - 14:33:17: World triggered "Round_End"
L 03/08/2010 - 14:33:27: World triggered "Round_Start"
L 03/08/2010 - 14:35:57: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "2") (T "0")
L 03/08/2010 - 14:35:57: World triggered "Round_End"
L 03/08/2010 - 14:36:07: World triggered "Round_Start"
L 03/08/2010 - 14:38:37: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "3") (T "0")
L 03/08/2010 - 14:38:37: World triggered "Round_End"
L 03/08/2010 - 14:38:47: World triggered "Round_Start"

[DPROTO]: Version 0.4.1 Linux
[DPROTO]:  Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]:  LoggingMode = 2
[DPROTO]:  Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Cant locate engine_i686.so
To mam w panel_logfile

Użytkownik qAF edytował ten post 08.03.2010 14:41

  • +
  • -
  • 0

#10 ussama

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 08.03.2010 16:36

[DPROTO]: Version 0.4.1 Linux
[DPROTO]:  Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]:  LoggingMode = 2
[DPROTO]:  Config sucessfully loaded.
[DPROTO]: Cant locate engine_i686.so
To mam w panel_logfile

Zdaje sie ze problemem jest silnik servera a tu masz link do tego zalecanego klik
  • +
  • -
  • 0

#11 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 18:39

dalej nic zainstalowałem :/
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 19:59

Masz poprawne chmody ? Serwer w najnowszej wersji ? Binarkę z http://amxx.pl/post-...ash-fixrar.html ? Jak wygląda twoja linia startowa ?
  • +
  • -
  • 0

#13 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 20:06

A jakie mają być chmody ??
  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 20:09

najbezpieczniejsze to są 777 bo zezwalają wszystkim na wszystko
  • +
  • -
  • 0

#15 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 20:12

Nie działa :/ na 777 możesz mi to zrobić daj gg albo napisz na 4955311
  • +
  • -
  • 0

#16 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 20:31

Nie działa :/ na 777 możesz mi to zrobić daj gg albo napisz na 4955311


GG nie mieszam do takich spraw. To po 1.
A po 2. zadałem kilka pytań... dproto i roundsound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#17 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 20:45

Masz poprawne chmody ? Serwer w najnowszej wersji ? Binarkę z http://amxx.pl/post-...ash-fixrar.html ? Jak wygląda twoja linia startowa ?


MAm twoje chmody, Tak, Tak, skąd wziaśc tą linie serwer.cfg ??
  • +
  • -
  • 0

#18 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 21:08

skąd wziaśc tą linie serwer.cfg ??


Jak to skąd ? Przecież jedną z podstawowych rzeczy jakie należy zrobić jest dodanie do linii startowej -binary ./hlds_i686 o czym pisał ci już honey i jest napisane w poradniku.

Zacznijmy od dproto, jeżeli status pokazuje: fail, to do linii startowej dopisujesz:

./hlds_run -binary ./hlds_i686


  • +
  • -
  • 0

#19 BOT

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LB
Offline

Napisano 08.03.2010 22:07

// Konfiguracja serwera by Netservers.pl!



//Konfiguracja podstawowa ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



hostname "Luna.y0.pl [FFA]@Netservers.pl" // Nie można usuwać z nazwy "@ Netservers.pl"

 

exec listip.cfg			//ładuje listę banów na IP

exec banned.cfg			//ładuje listę banów na SteamID

writeid



sv_contact qAF@fejm.pl

sv_region 3			//identyfikator regionu, 3 = Europa

sv_lan 0			//dla serwerów widocznych w sieci musi być ustawione na 0



//mapchangecfgfile "server.cfg" //usuń "//" jeśli chcesz, żeby przy zmianie mapy ładowane były domyślne ustawienia serwera

mapcyclefile "mapcycle.txt"	//wskazanie pliku zawierającego listę granych map

motdfile "motd.html"		//wskazanie pliku będącego ekranem powitalnych dla wchodzących na serwer graczy



sv_proxies 1			//ilość HLTV, które można podłączyć do serwera



//Hasła //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

rcon_password "cycu"

sv_password "cycu"

sv_rcon_minfailures 5		//limit zlych prób wpisania rcon'a, przekroczenie limitu skutkuje banem

sv_rcon_banpenalty 0		//czas bana za wpisanie zlego rcon'a ponad limit

sv_rcon_minfailuretime 30	//przedział czasowy, w którym zliczane są próby wpisania rcona (przy obecnych ustawieniach 5 prób na 30 minut) 



//Download ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

hpk_maxsize 0.2			//maksymalny rozmiar sumy wszystkich logo graczy na serwerze, w megabajtach

sv_allowdownload 1		//pozwalaj na download, 1 - tak, 0 - nie

sv_allowupload 1		//pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak, 0 - nie

sv_send_logos 1			//pozwalaj na wysylanie logo graczy

sv_send_resources 1		//pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak, 0 - nie

//sv_downloadurl "http://AdresDoFastDownload/cstrike/" //adres do "FastDownload" (jeśli chcesz włączyć pamiętaj o usunięciu // przed komendą)



//Rozgrywka //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

mp_autoteambalance 0		//wyrównywanie składów drużyn, 0 - nie, 1 - tak

mp_buytime 0.25			//czas kupowania na początku rundy (minuta = 1.0, 30 sek = 0.5, 15 sek = 0.25)

mp_c4timer 35			//czas w sekundach na wybuchu bomby

mp_chattime 3			//czas na czat między końcem czasu mapy a samą zmianą mapy

mp_consistency 0		//sprawdzanie czy gracze mają oryginalne modele (zapobieganie podmiankom modeli i map) 1 - sprawdza, 0 - nie sprawdza

mp_flashlight 1			//możliwość używania latarki, 1 - tak, 0 - nie

mp_footsteps 1			//słyszenie kroków graczy, 1 - tak, 0 - nie

mp_freezetime 5			//czas zatrzymania na poczatku rundy

mp_friendly_grenade_damage 0	//obrażenia zadawane granatem członkom drużyny, 1 - tak, 0 - nie

mp_friendlyfire 0		//obrażenia zadawane członkom drużyny, 1 - tak, 0 - nie

mp_ghostfrequency 0.1		//czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow

mp_hostagepenalty 0		//ilość zabić zakładników, po których gracz otrzymuje kicka, 0 - wylaczone

mp_limitteams 0			//limit przewagi w ilości graczy w drużynach, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej

mp_maxrounds 0			//maksymalna liczba rund na mapę, 0 - brak limitu

mp_mirrordamage 0		//lustrzane obrażenia przy strzelaniu w członka drużyny, 0 - wyłączone, 1 - włączone

mp_payerid 0			//wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wszystkich, 1 - tylko z drużyny, 2 - nikogo nie pokazuje

mp_roundtime 2.50		//czas trwania rundy 1.75 = 1 + 3/4 minuty czyli 1 minuta i 45 sekund

mp_startmoney 850		//liczba pieniędzy na poczatku rundy

mp_timelimit 20			//czas grania mapy, 0 - brak limitu czasu, 

mp_tkpunish 0			//karanie śmiercią na początku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie, 1 - tak

mp_winlimit 0			//limit wygranych rund na mapę, 0 - brak limitu

pausable 0			//pauzowanie gry przez graczy, 0 - nie, 1 - tak



//Fizyka gry /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

sv_airaccelerate 10		//akcleracja (przyspieszenie) w powietrzu

sv_airmove 1			//pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak, 0 - nie

sv_friction 4			//poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie

sv_gravity 800			//grawitacja

sv_maxspeed 320			//maksymalna predkosc gracza , standard (320)



//Głos i mowa ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

sv_voicecodec "voice_speex"	//rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc

sv_voiceenable 1		//możliwość rozmów na serwerze, 1 - tak, 0 - nie

sv_voicequality 3		//jakosc glosu, od 1 do 5 (zalecana wartość to 3)

sv_alltalk 0			// 0 - rozmowy tylko w danej drużynie, 1 - wszyscy mogą rozmawiać ze sobą



//Obserwatorzy ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

allow_spectators 1		//pozwalaj na obserwatorow, 1 - tak, 0 - nie

mp_fadetoblack 0		//czarny ekran po śmierci gracza, 1 - tak, 0 - nie

mp_forcecamera 2		//kamera obserwatora: 0 - wolny widok, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza

mp_forcechasecam 1		//0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0			//automatyczne wykopywanie z serwera

sv_timeout 120			//czas po jakim gracz uznawany jest za AFK

sv_spectatormaxspeed 500	//maksymalna predkosc kamery obserwatora



//Logi ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

log on

mp_logdetail 3			//poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)

mp_logecho 1			//logowanie komendy echo, 1 - tak, 0 - nie

mp_logfile 1			//logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak, 0 - nie

mp_logmessages 1		//loguj komendy say (chat), 1 - tak, 0 - nie

sv_logbans 1			//loguj banowanie, 1 - tak, 0 - nie

sv_logblocks 1			//loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak, 0 - nie 

sv_logrelay 1			//loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak, 0 - nie



//Wydajność i łącze //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

fps_max 100			//maksymalna ilość fps

mp_decals 100			//maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

host_framerate 0

sv_clienttrace 1

edgefriction 2

sys_ticrate 66			//wpisanie wiecej niz 300 grozi blokada serwera

                

sv_maxrate 25000		//maksymalna ilosc b/s wysylana do klienta

sv_minrate 2500			//minimalna ilosc b/s wysylana do klienta

sv_maxupdaterate 101		//maksymalna liczba pakietow/s wysylana do klienta 

sv_minupdaterate 20		//minimalna liczba pakietow/s wysylana do klienta

sv_maxunlag 1			//maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow



//Status (zewnętrzne skrypty) ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

//max_queries_global 20		//jak czesto mozna w sumie sprawdzic 

//status serwera

//max_queries_sec 3		//co ile sekund klient moze sprawdzac 

status serwera (all seeing eye, skrypty www)

//max_queries_window 30		//rozmiar okna czasowego na sprawdzanie 

zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10



//Pozostałe //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

mp_autocrosshair 0		

sv_aim 0			//autocelowanie, 1 - tak, 0 - nie

sv_challengetime 150		//czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego

sv_cheats 0			// 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip itp, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun











say "Ustawienia serwera z pliku server.cfg by NetServers.pl wczytane"	

echo "Ustawienia serwera z pliku server.cfg by NetServers.pl wczytane"

./hlds_run -binary ./hlds_i686

  • +
  • -
  • 0

#20 ussama

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 09.03.2010 00:35

Jemu chodzilo o to jak wyglada twoja komenda uruchamiajaca serwer w linux ( wszytkie parametry) .
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych