// Konfiguracja serwera by Netservers.pl!
//Konfiguracja podstawowa ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
hostname "Luna.y0.pl [FFA]@Netservers.pl" // Nie można usuwać z nazwy "@ Netservers.pl"
exec listip.cfg //ładuje listę banów na IP
exec banned.cfg //ładuje listę banów na SteamID
writeid
sv_contact [email protected]
sv_region 3 //identyfikator regionu, 3 = Europa
sv_lan 0 //dla serwerów widocznych w sieci musi być ustawione na 0
//mapchangecfgfile "server.cfg" //usuń "//" jeśli chcesz, żeby przy zmianie mapy ładowane były domyślne ustawienia serwera
mapcyclefile "mapcycle.txt" //wskazanie pliku zawierającego listę granych map
motdfile "motd.html" //wskazanie pliku będącego ekranem powitalnych dla wchodzących na serwer graczy
sv_proxies 1 //ilość HLTV, które można podłączyć do serwera
//Hasła //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
rcon_password "cycu"
sv_password "cycu"
sv_rcon_minfailures 5 //limit zlych prób wpisania rcon'a, przekroczenie limitu skutkuje banem
sv_rcon_banpenalty 0 //czas bana za wpisanie zlego rcon'a ponad limit
sv_rcon_minfailuretime 30 //przedział czasowy, w którym zliczane są próby wpisania rcona (przy obecnych ustawieniach 5 prób na 30 minut)
//Download ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
hpk_maxsize 0.2 //maksymalny rozmiar sumy wszystkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 //pozwalaj na download, 1 - tak, 0 - nie
sv_allowupload 1 //pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak, 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy
sv_send_resources 1 //pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak, 0 - nie
//sv_downloadurl "http://AdresDoFastDownload/cstrike/" //adres do "FastDownload" (jeśli chcesz włączyć pamiętaj o usunięciu // przed komendą)
//Rozgrywka //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
mp_autoteambalance 0 //wyrównywanie składów drużyn, 0 - nie, 1 - tak
mp_buytime 0.25 //czas kupowania na początku rundy (minuta = 1.0, 30 sek = 0.5, 15 sek = 0.25)
mp_c4timer 35 //czas w sekundach na wybuchu bomby
mp_chattime 3 //czas na czat między końcem czasu mapy a samą zmianą mapy
mp_consistency 0 //sprawdzanie czy gracze mają oryginalne modele (zapobieganie podmiankom modeli i map) 1 - sprawdza, 0 - nie sprawdza
mp_flashlight 1 //możliwość używania latarki, 1 - tak, 0 - nie
mp_footsteps 1 //słyszenie kroków graczy, 1 - tak, 0 - nie
mp_freezetime 5 //czas zatrzymania na poczatku rundy
mp_friendly_grenade_damage 0 //obrażenia zadawane granatem członkom drużyny, 1 - tak, 0 - nie
mp_friendlyfire 0 //obrażenia zadawane członkom drużyny, 1 - tak, 0 - nie
mp_ghostfrequency 0.1 //czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 //ilość zabić zakładników, po których gracz otrzymuje kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 //limit przewagi w ilości graczy w drużynach, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 //maksymalna liczba rund na mapę, 0 - brak limitu
mp_mirrordamage 0 //lustrzane obrażenia przy strzelaniu w członka drużyny, 0 - wyłączone, 1 - włączone
mp_payerid 0 //wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wszystkich, 1 - tylko z drużyny, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 2.50 //czas trwania rundy 1.75 = 1 + 3/4 minuty czyli 1 minuta i 45 sekund
mp_startmoney 850 //liczba pieniędzy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 //czas grania mapy, 0 - brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 //karanie śmiercią na początku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie, 1 - tak
mp_winlimit 0 //limit wygranych rund na mapę, 0 - brak limitu
pausable 0 //pauzowanie gry przez graczy, 0 - nie, 1 - tak
//Fizyka gry /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
sv_airaccelerate 10 //akcleracja (przyspieszenie) w powietrzu
sv_airmove 1 //pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak, 0 - nie
sv_friction 4 //poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie
sv_gravity 800 //grawitacja
sv_maxspeed 320 //maksymalna predkosc gracza , standard (320)
//Głos i mowa ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
sv_voicecodec "voice_speex" //rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 //możliwość rozmów na serwerze, 1 - tak, 0 - nie
sv_voicequality 3 //jakosc glosu, od 1 do 5 (zalecana wartość to 3)
sv_alltalk 0 // 0 - rozmowy tylko w danej drużynie, 1 - wszyscy mogą rozmawiać ze sobą
//Obserwatorzy ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
allow_spectators 1 //pozwalaj na obserwatorow, 1 - tak, 0 - nie
mp_fadetoblack 0 //czarny ekran po śmierci gracza, 1 - tak, 0 - nie
mp_forcecamera 2 //kamera obserwatora: 0 - wolny widok, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza
mp_forcechasecam 1 //0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 //automatyczne wykopywanie z serwera
sv_timeout 120 //czas po jakim gracz uznawany jest za AFK
sv_spectatormaxspeed 500 //maksymalna predkosc kamery obserwatora
//Logi ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
log on
mp_logdetail 3 //poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 //logowanie komendy echo, 1 - tak, 0 - nie
mp_logfile 1 //logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak, 0 - nie
mp_logmessages 1 //loguj komendy say (chat), 1 - tak, 0 - nie
sv_logbans 1 //loguj banowanie, 1 - tak, 0 - nie
sv_logblocks 1 //loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak, 0 - nie
sv_logrelay 1 //loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak, 0 - nie
//Wydajność i łącze //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
fps_max 100 //maksymalna ilość fps
mp_decals 100 //maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
host_framerate 0
sv_clienttrace 1
edgefriction 2
sys_ticrate 66 //wpisanie wiecej niz 300 grozi blokada serwera
sv_maxrate 25000 //maksymalna ilosc b/s wysylana do klienta
sv_minrate 2500 //minimalna ilosc b/s wysylana do klienta
sv_maxupdaterate 101 //maksymalna liczba pakietow/s wysylana do klienta
sv_minupdaterate 20 //minimalna liczba pakietow/s wysylana do klienta
sv_maxunlag 1 //maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
//Status (zewnętrzne skrypty) ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic
//status serwera
//max_queries_sec 3 //co ile sekund klient moze sprawdzac
status serwera (all seeing eye, skrypty www)
//max_queries_window 30 //rozmiar okna czasowego na sprawdzanie
zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
//Pozostałe //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
mp_autocrosshair 0
sv_aim 0 //autocelowanie, 1 - tak, 0 - nie
sv_challengetime 150 //czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip itp, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
say "Ustawienia serwera z pliku server.cfg by NetServers.pl wczytane"
echo "Ustawienia serwera z pliku server.cfg by NetServers.pl wczytane"
./hlds_run -binary ./hlds_i686