Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#61 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.03.2010 16:13

to po co ten
render = 50
?

#62 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.03.2010 16:40

bo masz cos takiego
{
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                } 

render jest obliczany na podstawie

inv_bonusu

kazde

20

inv_bonusu
to

-1

render wiec max moze byc

(-12) <=> 50-12 = 38

i render wynosi wtedy 38 :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#63 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.03.2010 16:45

No dobra, ale ten render:
 if(player_class[id[!=Ninja){
                                          inv_bonus = 255-c_widz[id]
                                          render = 50

Tutaj render=50..

@@Edit.

Aha, bo od niego jest odejmowane. ^D^

Teraz jak postac, która posiada c_widz = 150 jak dostanie stalkera to zredukuje sie do 8 ?

Czy tak samo zrobie z grawitacją?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.03.2010 19:49


#64 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.03.2010 17:32

z gravity podobnie :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#65 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.03.2010 21:17

Dobra, czy Barba za zabicie dostaje hp? I jak zrobić, aby za strzeleniem pistoletu wyrzucało w góre przeciwnika?

10 marzec 2010 - 18:54:
Kurde, ale jak dostanie się item stalkera, to ma się dalej niewidzialność z klasy, nie z itemu. :/

10 marzec 2010 - 21:17:
To powie ktoś, co robię źle?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych