Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka pytań.
#41
Napisano 07.03.2010 03:20
Wklej sma.
#42
Napisano 07.03.2010 03:22
@EDIT:
Ale mam Ci dać SMA czy wycinek SMA? Jak wycinek, to który? ;o
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 03:35
#43
Napisano 07.03.2010 11:45
Chcę poprostu sprawdzić jak to zrobiłeś
#44
Napisano 07.03.2010 11:54
new c_jump[33]
new c_resp[33]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_resp[id] = 4
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
/* ==================================================================================================== */
public add_respawn_bonus(id)
{
if (player_b_respawn[id] > 0 || player_class[id]!=Mnich)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if (roll == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if (maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}
public respawn(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
spawn(vIndex);
}
/* ==================================================================================================== */
Kompiluje się, ale w grze nie działa.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 11:55
#45
Napisano 07.03.2010 12:19
player_class[id]!=Mnich
na
c_respawn[id] > 0
to:
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if (roll == 1)
na:
new roll
if (player_b_respawn[id]) roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
else if (c_respawn[id]) roll = random_num(1,c_respawn[id])
if (roll == 1))
Powinno ruszyć 1 priorytet to moc itemku jeśli nie to sprawdza czy nie ma c_respawn
#46
Napisano 07.03.2010 13:16
Jeszcze jedno, jak zrobie tak:
case Aliestare:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"
show_hudmessage(id, "[Aliestare] Zrobiles Granaty.")
}
Jak zrobić aby te granaty robił pojedynczo? Bo jak naładuje jeden pasek to wszystkie mu daje, po drugie, jak zrobi wszystkie granaty, żeby pisało "Nie możesz więcej zrobić, zużyj stare i dopiero."
Oraz jak dać danej klasie 2x exp? Tak jak podobno ma Mnich?
@@Edit:
Nie moge dać Cio +. ;<
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 13:18
#47
Napisano 07.03.2010 13:42
case Aliestare: { switch(liczba){ case 1:fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") case 2:fm_give_item(id, "weapon_flashbang") case 3:fm_give_item(id, "weapon_flashbang") case 4:fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") } if(liczba>4) liczba=1 else liczba++ show_hudmessage(id, "[Aliestare] Zrobiles Granaty.")}
zadeklaruj gdzie wyzej sobie
new liczba
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#48
Napisano 07.03.2010 13:50
@@@@EDIT:
RESPI SIE!
@Up:
Gdzie zadeklarowac?:< Dobra, wiem, pod switchem,
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 13:53
#49
Napisano 07.03.2010 14:05
new liczba=1
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#50
Napisano 07.03.2010 14:15
A czy z blindem mogęzrobić tak samo jak z respawnem?
@@EDIT:
Vertricus napisał:
No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
Czyli:
new b_grav[id]
Następnie:
/* ==================================================================================================== */ public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id))) || if(c_gravi < 0) { if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
Przed switchem zeruje funkcje:
c_gravi[id] = 0
I w menu klas:
case 0: { player_class[id] = Mag c_gravi[id] = 1 }
I zmieniam:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Mag) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Nie wiem czy w piblic_check_class jest dobrze. :<
A zamiast zmiennej nie mogłoby być tak:
/* ==================================================================================================== */ public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == Ninja || if (player_class[id] == Mag) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
@@@EDIT:
To jest funkcja na danie pancerza Ninja, to ja nei wiem gdzie to zmienić.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 15:14
#51
Napisano 07.03.2010 15:26
if(player_class[id] == Ninja || c_gravi[id] > 0)
#52
Napisano 07.03.2010 16:57
|| player_class==Mag
ponadto
else if (player_class[id] == Mag)
zamiast
else if (plater_class[id] == Mag)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#53
Napisano 10.03.2010 14:17
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Mag) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Czy do czego? ;/ Bo tamto to chyba na armor...
09 marzec 2010 - 20:56:
To pomoże ktoś? Proszę..
10 marzec 2010 - 14:17:
Zrobiłem tak:
new render=255
if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Ale jak w wyborze klasy daje
c_widz[id] = 120To klasa i tak ma niewidzialność jak Ninja. Co robię źle?
#54
Napisano 10.03.2010 14:27
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#55
Napisano 10.03.2010 14:45
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Nadal widać go jak Ninje...
A przed Switchem mam wpisać
c_widz[id] = 0
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.03.2010 14:45
#56
Napisano 10.03.2010 14:50
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#57
Napisano 10.03.2010 15:01
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Teraz całkiem go nie widać. ;/
#58
Napisano 10.03.2010 15:13
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50 } else { inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 } if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#59
Napisano 10.03.2010 15:28
bo za duzo ustawiles przez to tak masz sprobuj tak
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50 } else { inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 } if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Dobra, ale gdzie teraz ustawiam widoczność tego c_widz[id]? Tutaj:
if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50
I zamiast Render swoją sumę, czy w wyborze klasy jak wpisze tam:
c_widz[id] = 150
Bo tak wpisałem, ale nie wiem gdzie zmienia się...
#60
Napisano 10.03.2010 15:36
c_widz[id] = 150
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych