
Wklej sma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.03.2010 03:20
Napisano 07.03.2010 03:22
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 03:35
Napisano 07.03.2010 11:45
Napisano 07.03.2010 11:54
new c_jump[33]
new c_resp[33]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_resp[id] = 4
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
/* ==================================================================================================== */
public add_respawn_bonus(id)
{
if (player_b_respawn[id] > 0 || player_class[id]!=Mnich)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if (roll == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if (maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}
public respawn(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
spawn(vIndex);
}
/* ==================================================================================================== */
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 11:55
Napisano 07.03.2010 12:19
player_class[id]!=Mnich
c_respawn[id] > 0
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if (roll == 1)
new roll
if (player_b_respawn[id]) roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
else if (c_respawn[id]) roll = random_num(1,c_respawn[id])
if (roll == 1))
Napisano 07.03.2010 13:16
case Aliestare:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"
show_hudmessage(id, "[Aliestare] Zrobiles Granaty.")
}
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 13:18
Napisano 07.03.2010 13:42
case Aliestare: { switch(liczba){ case 1:fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") case 2:fm_give_item(id, "weapon_flashbang") case 3:fm_give_item(id, "weapon_flashbang") case 4:fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") } if(liczba>4) liczba=1 else liczba++ show_hudmessage(id, "[Aliestare] Zrobiles Granaty.")}
new liczba
Napisano 07.03.2010 13:50
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 13:53
Napisano 07.03.2010 14:05
new liczba=1
Napisano 07.03.2010 14:15
No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
new b_grav[id]
/* ==================================================================================================== */ public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id))) || if(c_gravi < 0) { if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
c_gravi[id] = 0
case 0: { player_class[id] = Mag c_gravi[id] = 1 }
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Mag) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
/* ==================================================================================================== */ public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((player_class[id] == Ninja || if (player_class[id] == Mag) && (is_user_connected(id))) { if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100) } set_gravitychange(id) set_renderchange(id) } } /* ==================================================================================================== */
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 07.03.2010 15:14
Napisano 07.03.2010 15:26
if(player_class[id] == Ninja || c_gravi[id] > 0)
Napisano 07.03.2010 16:57
|| player_class==Mag
else if (player_class[id] == Mag)
else if (plater_class[id] == Mag)
Napisano 10.03.2010 14:17
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Mag) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
new render=255
if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
c_widz[id] = 120To klasa i tak ma niewidzialność jak Ninja. Co robię źle?
Napisano 10.03.2010 14:27
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Napisano 10.03.2010 14:45
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
c_widz[id] = 0
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.03.2010 14:45
Napisano 10.03.2010 14:50
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Napisano 10.03.2010 15:01
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja) inv_bonus = 255-c_widz[id] else inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Napisano 10.03.2010 15:13
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50 } else { inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 } if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Napisano 10.03.2010 15:28
bo za duzo ustawiles przez to tak masz sprobuj tak
new render=255 new inv_bonus if (player_class[id] == Ninja || c_widz[id] > 0) { if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50 } else { inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 } if(player_b_inv[id]>0 || c_widz[id] > 0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
if(player_class[id[!=Ninja){ inv_bonus = 255-c_widz[id] render = 50
c_widz[id] = 150
Napisano 10.03.2010 15:36
c_widz[id] = 150
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych