Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item chroniący


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pakos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
Offline

Napisano 25.02.2010 15:57

Witam!


Jak zrobić item chroniący przed FireShieldem i meekstonem ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Dziadu

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Sobienki
Offline

Napisano 25.02.2010 16:00

a jak sie nazywa ten item ???

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.02.2010 18:19

przy funkcji wywolujacej obrazenia/smierc dodajesz warunek

if (player_item[id]==nr case'a itemu) return PLUGIN_HANDLED  

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2010 22:09

Gdzie jest funkcja wywołująca? np. co może być funkcją wywołującą?

#5 Pakos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
Offline

Napisano 03.03.2010 16:22

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#6 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.03.2010 20:19

Czy tak bedzie dzialac?

Przy Meek

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				if (player_b_aimmor[id] == 1) return PLUGIN_HANDLED 
				{
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}


Fire:

public item_rot(id)
{
              if (player_b_aimmor[id] == 1) return PLUGIN_HANDLED 
	if (used_item[id])
	{
		RemoveFlag(id,Flag_Rot)
		used_item[id] = false
	}
	else
	{
		if (find_ent_by_owner(-1,"Effect_Rot",id) > 0)
			return PLUGIN_CONTINUE
			
		Create_Rot(id)
		used_item[id] = true
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.03.2010 10:35

Przy meekstonie najlepiej tak zrobić:

					if(player_item_id[a] == 84)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}

To przykład, zamiast 84 wstaw ID itemu z case...
Działa bo testowałem u siebie. A gdzie to dodać przy fireshield?

Read:http://amxx.pl/warun...lda-t21580.html

Użytkownik deLLek edytował ten post 05.03.2010 10:37


#8 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.03.2010 17:28

Tylko ze przy twoim kodzie jak ma przeciwnik item ochronny to mozna odpalac meeka x razy:)

07 marzec 2010 - 17:28:
To jak w koncu bedzie dzialac dobrze? Powie ktos?
  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.03.2010 00:26

if(player_item_id[a] == 84) contiune
?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych