Witam!
Jak zrobić item chroniący przed FireShieldem i meekstonem ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Item chroniący
Temat rozp. Pakos, 25.02.2010 15:57
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.02.2010 15:57
#2
Napisano 25.02.2010 16:00
a jak sie nazywa ten item ???
#3
Napisano 25.02.2010 18:19
przy funkcji wywolujacej obrazenia/smierc dodajesz warunek
if (player_item[id]==nr case'a itemu) return PLUGIN_HANDLED
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 25.02.2010 22:09
Gdzie jest funkcja wywołująca? np. co może być funkcją wywołującą?
#5
Napisano 03.03.2010 16:22
Odświeżam.
#6
Napisano 04.03.2010 20:19
Czy tak bedzie dzialac?
Przy Meek
Fire:
Przy Meek
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)) if (player_b_aimmor[id] == 1) return PLUGIN_HANDLED { UTIL_Kill(id,a,"grenade") }
Fire:
public item_rot(id) { if (player_b_aimmor[id] == 1) return PLUGIN_HANDLED if (used_item[id]) { RemoveFlag(id,Flag_Rot) used_item[id] = false } else { if (find_ent_by_owner(-1,"Effect_Rot",id) > 0) return PLUGIN_CONTINUE Create_Rot(id) used_item[id] = true } return PLUGIN_CONTINUE }
#7 Gość_deLLek_*
Napisano 05.03.2010 10:35
Przy meekstonie najlepiej tak zrobić:
To przykład, zamiast 84 wstaw ID itemu z case...
Działa bo testowałem u siebie. A gdzie to dodać przy fireshield?
Read:http://amxx.pl/warun...lda-t21580.html
if(player_item_id[a] == 84)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
To przykład, zamiast 84 wstaw ID itemu z case...
Działa bo testowałem u siebie. A gdzie to dodać przy fireshield?
Read:http://amxx.pl/warun...lda-t21580.html
Użytkownik deLLek edytował ten post 05.03.2010 10:37
#8
Napisano 07.03.2010 17:28
Tylko ze przy twoim kodzie jak ma przeciwnik item ochronny to mozna odpalac meeka x razy:)
07 marzec 2010 - 17:28:
To jak w koncu bedzie dzialac dobrze? Powie ktos?
07 marzec 2010 - 17:28:
To jak w koncu bedzie dzialac dobrze? Powie ktos?
#9
Napisano 08.03.2010 00:26
if(player_item_id[a] == 84) contiune
?
?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych