Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozne noze dla roznych klas [diablo mod]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 12:47

Witam. Widzialem plugin gdzie kazda klasa miala swoj noz np : mag mial taki kij jakby rozdzke, ninja mial taki mieczyk, barbarzynca mial topor itp. Jezeli ktos wie o co mi chodzi proszę o podanie pluginu.

Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 12:48


#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 13:09

Tworzysz globalną:
new on_knife[33]

Szukasz:
new TSkins[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}

I dodajesz np. nóż dla ninji:
new NINJA_VIEW[] 	= "models/diablomod/v_ninja.mdl"

Następnie do public plugin_precache() wpisujesz:
precache_model(NINJA_VIEW)

Szukasz public csw_c44(id) i zrób tak, aby wyglądało tak:
public csw_c44(id)
{
	client_cmd(id,"weapon_knife")
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	on_knife[id]=1
}

W funkcji public CurWeapon(id) szukasz:

if (is_user_connected(id))


I dodajesz nad:
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0
	
	if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}

Szukasz teraz tego:

if(player_sword[id] == 0)
{
if(weapon == CSW_KNIFE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

I pod tym dodajesz:
if(player_class[id] == Ninja)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW) 
			}
		}

I tak dalej z kolejnymi klasami.

Użytkownik honey edytował ten post 14.02.2010 13:13


#3 Myszka

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.02.2010 13:23

Czyli jeżeli chcę dodać nowy nożyk dla klasy to mam teraz dodać tak samo jak tutaj dodałeś, a na dole takie coś zrobić:

if(player_class[id] == Nekromanta)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEKROMANTA_VIEW) 
}
}

?

Użytkownik Myszkacsp edytował ten post 14.02.2010 13:24

  • +
  • -
  • 1

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 13:26

Tak, tylko pamiętaj że trzeba dodawać do precache bo wtedy ściągać model się nie będzie ;>

#5 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 15:21

Zrobilem tak jak kazales i nic :/ moglbys mi jakos z tym pomoc?? Nie ogarniam tych rzeczy w ogole :/

Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 15:26


#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 15:26

A co dokładnie ? Pobierają się w ogóle modele noży ?

Użytkownik honey edytował ten post 14.02.2010 15:28


#7 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 15:42

Nic mi nie pobiera. Zrobil bys mi to jakbym Ci dal plik .sma?

masz plik .sma

Załączone pliki



#8 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 15:44

Zrobimy tak, zrobię Ci do 1 postaci, a potem sam dodasz resztę. Żebyś się nauczył ok ? :)

#9 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 15:45

OK :] jak sie uda to zrobie xD

#10 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 16:17

Sorry, że tak długo ale musiałem gdzieś wyjść na chwilę:

Załączone pliki



#11 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 16:18

Ey ale nie musze wgrywac zadnego modelu nic juz? wystarczy ze to wkleje?

#12 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 16:19

Wchodzisz na FTP wchodzisz do cstrike/models/ tutaj tworzysz folder diablomod i wrzucasz model noża o nazwie: v_ninja.mdl

#13 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 16:34

nie wiem jak nastepne zrobic :/ pomocyy :/

#14 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 16:37

Ale na ninji jest inny nóż tak ?

#15 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 16:39

Ale na ninji jest inny nóż tak ?


tak dziala dziekuje. Ale nastepnych nie umiem zrobic...

#16 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 16:44

Jeżeli działa na ninji to teraz będzie szło z górki :)
Szukasz:
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_ninja.mdl"
Dodajesz pod tym:
new MAG_VIEW[] = "models/diablomod/v_mag.mdl"
Szukasz:
precache_model(NINJA_VIEW)
Dodajesz pod tym:
precache_model(MAG_VIEW)

Wykonując powyższe 2 wiersze, zmuszamy plugin, aby pobierał nam model z serwera + opisujemy funkcję w tym przypadku "NINJA_VIEW".

Teraz wymusimy, aby model się zmieniał przy danej postaci.
Szukamy:
if(player_class[id] == Ninja)
 { 
 if(on_knife[id]){
 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW) 
 }
 }

I dodajemy pod tym:
if(player_class[id] == Mag)
 { 
 if(on_knife[id]){
 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW) 
 }
 }




#17 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 17:48

Nie idzie. Ja tego nie umiem jak chce skompilować plik sma to wyskakuje mi cos takiego :

/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(9) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(21) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(26) : error 075: input line too long (after substitutions)

Compilation aborted.
26 Errors.

Wez mi zrob do wszystkich klas jak mozesz. proszę

#18 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 17:53

Podaj nazwę modeli noży to Ci zrobię i nie spamuj mi PW.

#19 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 14.02.2010 17:56

v_ninja
v_barbarzynca
v_mnich
v_mag
v_paladyn
v_nekrromanta


Dziekuje!! :]

Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 17:57


#20 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 18:03

Łap:

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych