Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 12:48
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rozne noze dla roznych klas [diablo mod]
#1
Napisano 14.02.2010 12:47
#2
Napisano 14.02.2010 13:09
new on_knife[33]
Szukasz:
new TSkins[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}
I dodajesz np. nóż dla ninji:
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_ninja.mdl"
Następnie do public plugin_precache() wpisujesz:
precache_model(NINJA_VIEW)
Szukasz public csw_c44(id) i zrób tak, aby wyglądało tak:
public csw_c44(id) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }
W funkcji public CurWeapon(id) szukasz:
if (is_user_connected(id))
I dodajesz nad:
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1 else on_knife[id]=0 if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }
Szukasz teraz tego:
I pod tym dodajesz:if(player_sword[id] == 0)
{
if(weapon == CSW_KNIFE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}
if(player_class[id] == Ninja) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW) } }
I tak dalej z kolejnymi klasami.
Użytkownik honey edytował ten post 14.02.2010 13:13
#3
Napisano 14.02.2010 13:23
if(player_class[id] == Nekromanta) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEKROMANTA_VIEW) } }
?
Użytkownik Myszkacsp edytował ten post 14.02.2010 13:24
#4
Napisano 14.02.2010 13:26
#5
Napisano 14.02.2010 15:21
Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 15:26
#6
Napisano 14.02.2010 15:26
Użytkownik honey edytował ten post 14.02.2010 15:28
#7
Napisano 14.02.2010 15:42
masz plik .sma
Załączone pliki
#8
Napisano 14.02.2010 15:44
#9
Napisano 14.02.2010 15:45
#10
Napisano 14.02.2010 16:17
Załączone pliki
#11
Napisano 14.02.2010 16:18
#12
Napisano 14.02.2010 16:19
#13
Napisano 14.02.2010 16:34
#14
Napisano 14.02.2010 16:37
#15
Napisano 14.02.2010 16:39
Ale na ninji jest inny nóż tak ?
tak dziala dziekuje. Ale nastepnych nie umiem zrobic...
#16
Napisano 14.02.2010 16:44
Szukasz:
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_ninja.mdl"Dodajesz pod tym:
new MAG_VIEW[] = "models/diablomod/v_mag.mdl"Szukasz:
precache_model(NINJA_VIEW)Dodajesz pod tym:
precache_model(MAG_VIEW)
Wykonując powyższe 2 wiersze, zmuszamy plugin, aby pobierał nam model z serwera + opisujemy funkcję w tym przypadku "NINJA_VIEW".
Teraz wymusimy, aby model się zmieniał przy danej postaci.
Szukamy:
if(player_class[id] == Ninja) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW) } }
I dodajemy pod tym:
if(player_class[id] == Mag) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW) } }
#17
Napisano 14.02.2010 17:48
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(0) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(2) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(3) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(4) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(5) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(6) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(7) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(8) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(9) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(10) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(11) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(12) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(13) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(14) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(15) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(16) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(17) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(18) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(19) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(20) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(21) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(22) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(23) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(24) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(25) : error 075: input line too long (after substitutions)
/home/groups/amxmodx/tmp3/php2guZs7.sma(26) : error 075: input line too long (after substitutions)
Compilation aborted.
26 Errors.
Wez mi zrob do wszystkich klas jak mozesz. proszę
#18
Napisano 14.02.2010 17:53
#19
Napisano 14.02.2010 17:56
v_barbarzynca
v_mnich
v_mag
v_paladyn
v_nekrromanta
Dziekuje!!
Użytkownik Veeq edytował ten post 14.02.2010 17:57
#20
Napisano 14.02.2010 18:03
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych