Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Scoutdiablomod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:104
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.02.2010 11:58

szukalem na forum lecz nic takiego jeszcze "chyba" nie bylo

mianowice jesli gra sie klasa ninja i dostanie sie item

Scout Extender lub Scout Amplifier (czyli Znalazles przedmiot: :: 1/% i szans do natychmiastowego zabicia scoutem )

to w tym przypadku to takze dziala na noz a wiec ninja biega sobie po mapce i wystrczy 1 lub 2 zwykle trafiania za 15hp gosc ginie
nie wiem jak to dziala na inne klasy ale na ninje na pewno

wie ktos jak naprawic ten blad ??
  • +
  • -
  • 0

#2 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 12:00

Znajdz:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

I ma to wygladac tak:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) 
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.02.2010 21:56

tylko wtedy itemku typu scout amplifer nie beda dzialac na ninje:x
  • +
  • -
  • 0

#4 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:04

A masz

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

??

Użytkownik Nosek edytował ten post 11.02.2010 22:05

  • +
  • -
  • 0

#5 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 24.02.2010 10:55

tylko wtedy itemku typu scout amplifer nie beda dzialac na ninje:x

Po co gadasz jak nie masz racji ?
Kod który gościu podał jest prawidłowy ...

Użytkownik Owner123 edytował ten post 24.02.2010 10:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych