szukalem na forum lecz nic takiego jeszcze "chyba" nie bylo
mianowice jesli gra sie klasa ninja i dostanie sie item
Scout Extender lub Scout Amplifier (czyli Znalazles przedmiot: :: 1/% i szans do natychmiastowego zabicia scoutem )
to w tym przypadku to takze dziala na noz a wiec ninja biega sobie po mapce i wystrczy 1 lub 2 zwykle trafiania za 15hp gosc ginie
nie wiem jak to dziala na inne klasy ale na ninje na pewno
wie ktos jak naprawic ten blad ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Scoutdiablomod
Temat rozp. Arct, 10.02.2010 11:58
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.02.2010 11:58
#2
Napisano 10.02.2010 12:00
Znajdz:
I ma to wygladac tak:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
I ma to wygladac tak:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED }
#3
Napisano 11.02.2010 21:56
tylko wtedy itemku typu scout amplifer nie beda dzialac na ninje:x
#4
Napisano 11.02.2010 22:04
A masz
??
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
??
Użytkownik Nosek edytował ten post 11.02.2010 22:05
#5
Napisano 24.02.2010 10:55
Po co gadasz jak nie masz racji ?tylko wtedy itemku typu scout amplifer nie beda dzialac na ninje:x
Kod który gościu podał jest prawidłowy ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 24.02.2010 10:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych