Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Troszke roboty przy diablomodziejakby komus sie chcialo to niech luknie ;]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartek7655

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 05.02.2010 20:31

- Wersja amxx'a AmxModX 1.8.1
- werjsa diablo moda 5.9l


Mam taka malutka prozbe ^^ a wiec zacznijmy. nie umiem kompletnie edytowac i kompilowac ( jak kolwiek to sie pisze ) plikow dlatego tutaj do was pisze.
Chodzi mi o takie rzeczy jak zrobienie mi wersji diablomoda 200 lvl itd ( mam to ) ale zeby byly edycje:
Edycje maja byc takie:

Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie :) )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )

Jakby ktos to umial i moglby tutaj podrzucic to bylbym wdzieczny ^^ i oczwiscie dalbym "reputacje"
Z gory dziekuje :))

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 05.02.2010 22:22

*
Popularny

znajdzi
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}

Zamieni na to
new LevelXP[201] = {  0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,312000,321000,//101
328000,337000,346000,355000,364000,373000,382000,391000,400000,409000,418000,427000,436000,445000,454000,463000,472000,481000,490000,499000,//121
508200,517400,526600,535800,545000,554200,563400,572600,581800,591000,600200,609400,618600,627800,637000,646200,655400,664600,673800,683000,//141
692400,701800,711200,720600,730000,739400,748800,758200,767600,777000,786400,795800,805200,814600,824000,833400,842800,852200,861600,871000,//161
880600,890200,899800,909400,919000,928600,938200,947800,957400,967000,976600,986200,995800,1005400,1015000,1024600,1034200,1043800,1053400,1063000,//181
1072800,1082600,1092400,1102200,1112000,1121800,1131600,1141400,1151200,1161000,1170800,1180600,1190400,1200200,1210000,1219800,1229600,1239400,1249200,1259000/*201*/}

Znajdzi if (player_intelligence[id]<50) i zamieni 50 na 200 i tak z kazdym pod spodem

Paka W cvarach xpbonus2 zmieni na 250

Fireball znajdzi
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)

zmieni na
time_delay=time_delay = 4.50-(player_intelligence[id]/50.0)

Masz tu

Znajdź i usuń:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")




Znajdź i usuń:

public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
 static Float:fPunchAngle[3]
 pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle)
 if( fPunchAngle[0] == -5)
 {
 if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]--
 
 write_hud(id)
 
 if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true)
 return FMRES_HANDLED
 }
 return FMRES_IGNORED
}




Znajdź:

public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);




Zamień na:

public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);
 new clip,ammo
 new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo);
 
 if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE) 
 { 
 if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 
 { 
 if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) 
 { 
 new flags = pev(id,pev_flags) 
 if(flags & FL_ONGROUND) 
 { 
 set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) 
 
 JumpsLeft[id]-- 
 
 new Float:va[3],Float:v[3] 
 entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) 
 v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
 v[2]=300.0 
 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) 
 } 
 } 
 } 
 }



Edit by Miczu:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	
		new clip,ammo
		new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
		if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}


i zamieniamy na:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	}
}

Powiedz czy wszystko dziala sry za chaotycznosc
Masz na stronie kompilator skorzystaj
Miczu jak dasz mi minusa znajde cie i zabije

nie zauwazylem kuszy
znajdzi
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
zamieni
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

i na /daj masz
dodaj na samym koncu pliku z diablo
public plugin_natives(){
register_library("DiabloMod_Items");
register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");

}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
if(params != 1)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0;
return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
if(params != 2)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0
new id2 = get_param(2);
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;

dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);

item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}
to
i sciagnij z tego tematu pliki i wrzuc diablomod_items do swojego pliku z tymi wszystkimi plikami amxxa do scripting/include a sma skomplikuj i wrzuc do plugins i wejdzi do config/plugins i dodaj na samym koncu te nazwe

Użytkownik Gamer edytował ten post 05.02.2010 23:31

  • +
  • -
  • 5

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 05.02.2010 22:31

Tym razem chcialem cie nawet pochwalic :F Sprytnie dales tyle tekstu by mi sie nei chcialo szukac bledow :F

Ale uzywaj [ code ] bo forum sie psuje xD
  • +
  • -
  • 1

#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 05.02.2010 22:32

O dzięki xD sry za posta i wiesz jak sie szuka czegos i ma sie otwarte 150 kart to latwo znależć
E bartek to moze +
Nosek czytaj uwaznie dalem na kusze

Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 08:59

  • +
  • -
  • 2

#5 Weed.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:158
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.02.2010 22:43

a gdzie zmienic to z lowca?
  • +
  • -
  • 0

#6 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 06.02.2010 08:55

if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0

#7 Bartek7655

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 06.02.2010 12:19

o_O co to jest taki dlugi tekst o kurcze. dal plusa za duzo roboty ale cos takiego to chyba nie skapuje po 3 dniach czytania xD

@Edit.
Po wstepnym przeczytaniu nic nie wiem o co chodzi. Nigdy nie robilem ( nie zmienialem ) zawsze gotowe pluginy sciagalem -.- takze z tego bedzie lipa

Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 06.02.2010 12:21


#8 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.02.2010 12:32

daj gg to ci all wytlumacze powoli albo daj sma to ja ci zrobie

Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 12:38

  • +
  • -
  • 1

#9 Bartek7655

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 07.02.2010 10:35

Jakbys mogl to wrzuc od razu .amxx a .sma jest oryginalne z wersji 5.9l ;] z gory dzięki

#10 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.02.2010 10:48

Masz tu ale na /daj musisz sciagnac pliki i wlozyc wedlug instrukcj i skomplikuj a jak nie umiesz to daj te pliki i ci wytlumacze powoli

Edit:
wzucilem sciagniete sma z miczu wersj nie przerabinaej

E to wejdzi na gg moje gg 19581872

Załączone pliki


Użytkownik Gamer edytował ten post 07.02.2010 10:54

  • +
  • -
  • 1

#11 Bartek7655

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 07.02.2010 10:49

/daj mialem na starym .amxx to bedzie moze tu dzialac ? napisz na gg 943511

A teraz gdy juz wrzucilem ten .amxx to mam taki problem Dołączona grafika

Ten sam problem mam z dodawaniem statystyk.
I do tego mam 24 lvl i -538% ( jak kogos zabije to mi spada lvl )
=.=

Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 07.02.2010 11:24


#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.02.2010 11:48

@Up logiczne ze jak zmieniasz table EXPA to reset leveli (chyba, że będzie kontynuacją poprzedniej)
I kompiluj lokalnie :F
  • +
  • -
  • 0

#13 Bartek7655

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 08.02.2010 15:41

ja nie kompil.... bo nie umiem :D Gamer mi wszystko zrobil. :)

moglby jeszcze raz ktos mi to zrobic?. Tamto mi nie dziala, za duzo bugow takze jakbys miczu mogl mi to zrobic byl bym wdzieczny , proszę cie na kolanach wrecz blagam ^^ bo ludzie chca miec dzialajacego diablomoda a mi to w ogóle nie idzie. takze jakbys mogl mi to z oryginalnej wersji zrobic takie cos :

Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach (Ninja ma znikac [znowu byc niewidzialna] po 15 sekundach , nie ze latarka gasnie)
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie :) )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )


Diablomod 5.9l
Amx 1.8.1

Z gory dzięki ^^ ewentualnie jak ktos sie rownie dobrze zna na takich cudach jak miczu to tez proszę o pomoc ;]

pomoze ktos :D?

Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 08.02.2010 18:07


#14 zadyma

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 09.02.2010 22:30

http://amxx.pl/daj-t...h=1#entry108767

Tu masz plugin+instr /Daj
  • +
  • -
  • 0

#15 Bartek7655

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Jelenia Gora
Offline

Napisano 10.02.2010 10:12

a reszta xD umie ktos tutaj :D? albo zeby dobrze wytlumaczyc na gg ;] jak cos to 943511 ;P

Jakos sobie sam poradzilem ;P mozna zamknac temacik ;]

Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 10.02.2010 14:00


#16 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.02.2010 14:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Można to zamykam

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych