Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Troszke roboty przy diablomodziejakby komus sie chcialo to niech luknie ;]
#1
Napisano 05.02.2010 20:31
- werjsa diablo moda 5.9l
Mam taka malutka prozbe a wiec zacznijmy. nie umiem kompletnie edytowac i kompilowac ( jak kolwiek to sie pisze ) plikow dlatego tutaj do was pisze.
Chodzi mi o takie rzeczy jak zrobienie mi wersji diablomoda 200 lvl itd ( mam to ) ale zeby byly edycje:
Edycje maja byc takie:
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Jakby ktos to umial i moglby tutaj podrzucic to bylbym wdzieczny i oczwiscie dalbym "reputacje"
Z gory dziekuje )
#2
Napisano 05.02.2010 22:22
Popularny
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
Zamieni na to
new LevelXP[201] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,312000,321000,//101 328000,337000,346000,355000,364000,373000,382000,391000,400000,409000,418000,427000,436000,445000,454000,463000,472000,481000,490000,499000,//121 508200,517400,526600,535800,545000,554200,563400,572600,581800,591000,600200,609400,618600,627800,637000,646200,655400,664600,673800,683000,//141 692400,701800,711200,720600,730000,739400,748800,758200,767600,777000,786400,795800,805200,814600,824000,833400,842800,852200,861600,871000,//161 880600,890200,899800,909400,919000,928600,938200,947800,957400,967000,976600,986200,995800,1005400,1015000,1024600,1034200,1043800,1053400,1063000,//181 1072800,1082600,1092400,1102200,1112000,1121800,1131600,1141400,1151200,1161000,1170800,1180600,1190400,1200200,1210000,1219800,1229600,1239400,1249200,1259000/*201*/}
Znajdzi if (player_intelligence[id]<50) i zamieni 50 na 200 i tak z kazdym pod spodem
Paka W cvarach xpbonus2 zmieni na 250
Fireball znajdzi
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
zmieni na
time_delay=time_delay = 4.50-(player_intelligence[id]/50.0)
Masz tu
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
Znajdź i usuń:
public Forward_FM_PlayerPreThink(id) { static Float:fPunchAngle[3] pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle) if( fPunchAngle[0] == -5) { if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]-- write_hud(id) if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true) return FMRES_HANDLED } return FMRES_IGNORED }
Znajdź:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id);
Zamień na:
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo); if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE) { if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) { new flags = pev(id,pev_flags) if(flags & FL_ONGROUND) { set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) JumpsLeft[id]-- new Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[2]=300.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) } } } }
Edit by Miczu:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 new clip,ammo new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }
i zamieniamy na:
public count_jumps(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0 } }
Powiedz czy wszystko dziala sry za chaotycznosc
Masz na stronie kompilator skorzystaj
Miczu jak dasz mi minusa znajde cie i zabije
nie zauwazylem kuszy
znajdzi
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)zamieni
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
i na /daj masz
dodaj na samym koncu pliku z diablo
public plugin_natives(){
register_library("DiabloMod_Items");
register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
if(params != 1)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0;
return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
if(params != 2)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0
new id2 = get_param(2);
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;
dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);
item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
dropitem(id);
return 1;
}
to
i sciagnij z tego tematu pliki i wrzuc diablomod_items do swojego pliku z tymi wszystkimi plikami amxxa do scripting/include a sma skomplikuj i wrzuc do plugins i wejdzi do config/plugins i dodaj na samym koncu te nazwe
Użytkownik Gamer edytował ten post 05.02.2010 23:31
#3
Napisano 05.02.2010 22:31
Ale uzywaj [ code ] bo forum sie psuje
#4
Napisano 05.02.2010 22:32
E bartek to moze +
Nosek czytaj uwaznie dalem na kusze
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 08:59
#5
Napisano 05.02.2010 22:43
#6
Napisano 06.02.2010 08:55
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
#7
Napisano 06.02.2010 12:19
@Edit.
Po wstepnym przeczytaniu nic nie wiem o co chodzi. Nigdy nie robilem ( nie zmienialem ) zawsze gotowe pluginy sciagalem -.- takze z tego bedzie lipa
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 06.02.2010 12:21
#8
Napisano 06.02.2010 12:32
Użytkownik Gamer edytował ten post 06.02.2010 12:38
#9
Napisano 07.02.2010 10:35
#10
Napisano 07.02.2010 10:48
Edit:
wzucilem sciagniete sma z miczu wersj nie przerabinaej
E to wejdzi na gg moje gg 19581872
Załączone pliki
Użytkownik Gamer edytował ten post 07.02.2010 10:54
#11
Napisano 07.02.2010 10:49
A teraz gdy juz wrzucilem ten .amxx to mam taki problem
Ten sam problem mam z dodawaniem statystyk.
I do tego mam 24 lvl i -538% ( jak kogos zabije to mi spada lvl )
=.=
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 07.02.2010 11:24
#12
Napisano 07.02.2010 11:48
I kompiluj lokalnie :F
#13
Napisano 08.02.2010 15:41
moglby jeszcze raz ktos mi to zrobic?. Tamto mi nie dziala, za duzo bugow takze jakbys miczu mogl mi to zrobic byl bym wdzieczny , proszę cie na kolanach wrecz blagam bo ludzie chca miec dzialajacego diablomoda a mi to w ogóle nie idzie. takze jakbys mogl mi to z oryginalnej wersji zrobic takie cos :
Mag jak ma 100 inta to ma nawalac z tych fireballi jak by mial 1 inta
Kusznik ma tez nawalac z kuszy przy 100 incie jak by mial 1 inta
Mag jak naswietli ninje to naswietlenie ma znikac po 15 sekundach (Ninja ma znikac [znowu byc niewidzialna] po 15 sekundach , nie ze latarka gasnie)
201 lvl ( 100 inta, zrecznosci, sily, zwinnosci )
Long jumpy palladyna dzialajace
Exp za pake 250 ( to w cvarach ustawie )
Na 50 lvl nie ma byc 3% za pake jak dotychczas mam tylko jakos z 10% za pake i tak wzwyz ze na 150 lvl zeby z 3% za pake szlo. a na 200 lvl z 1 % za pake.
komenda /daj ( mam ja ale nie wiem czy do niej trzeba osobny plugin czy tez trzeba edytowac diablomoda )
Diablomod 5.9l
Amx 1.8.1
Z gory dzięki ewentualnie jak ktos sie rownie dobrze zna na takich cudach jak miczu to tez proszę o pomoc ;]
pomoze ktos ?
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 08.02.2010 18:07
#15
Napisano 10.02.2010 10:12
Jakos sobie sam poradzilem mozna zamknac temacik ;]
Użytkownik Bartek7655 edytował ten post 10.02.2010 14:00
#16
Napisano 10.02.2010 14:58
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można to zamykam
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych