Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMOD itemy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 MeXeR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 24.01.2010 17:53

Witam mam taki problem.
ale gdy chce skompilować(gdy dodałem własny item) wyskakuje mi bląd odnośnie loose....(nie pamiętam dokładnie)
oto moje itemy czy coś robię źle?

case 69:
{
player_item_name[id] = "Angel of Death"
player_item_id[id] = rannum
player_b_gravity[id] = random_num(9,13)

if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 70:
{
player_item_name[id] = "King of Sparta"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
player_b_smokehit[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +1/%i szans natychmiastowego zabicia granatem HE. Gdy trafisz kogos granatem dymnym on zginie.",player_item_name[id],player_b_grenade[id])
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Blessed by God"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[id] = random_num(20,25)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Zyskasz +%i do wszystkich statystyk",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Jumper"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jumpx[id] = 10
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zrobic dziesiec skokow w powietrzu",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Scout Mastah"
player_item_id[id] = rannum
player_b_sniper[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 74:
{
player_item_name[id] = "AWP Mastah"
player_item_id[id] = rannum
player_b_sniper[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia AWP",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 75:
{
player_item_name[id] = "God Wings"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
player_b_gravity[id] = random_num(6,9)

if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc, kucnij na 3 sekundy aby poleciec.",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 76:
{
player_item_name[id] = "Dracula"
player_item_id[id] = rannum
player_b_vampire[id] = random_num(25,25)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id])
}


Może ktoś poprawić? Lub powiedzieć co jest źle?
  • +
  • -
  • 0

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 24.01.2010 17:54

Takiego typu błędy:
Warning: Loose indentation on line ....
? Jeśli tak to nie są one "szkodliwe" :)

#3 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 24.01.2010 18:12

tak dokładnie taki bląd.
ale jak one mogą być szkodliwe? xD
bo trochę zielony jestem.
  • +
  • -
  • 0

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 24.01.2010 18:15

Bo to jest kwestia tabulatorów (spacji). Ale one nie wpływają niekorzystnie na plugin :) Jeśli chcesz to możesz podesłać .sma to Ci je usunę ;)

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2010 18:16

bo nie stosujesz wcięć dzięki czemu kod ładniej by wyglądał amx studio posiada opcję która naprawie tego typu błędy
tools---> indenter
  • +
  • -
  • 0

#6 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 24.01.2010 18:17

honey do robię kilka item'ów i wyśle ci *.sma
  • +
  • -
  • 0

#7 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 24.01.2010 18:20

Zrób tak jak napisał DarkGL :)

#8 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 24.01.2010 18:23

a możecie powiedzieć skąd ściągnąć AMX Studio?
  • +
  • -
  • 0

#9 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 24.01.2010 18:26

AMX Mod X Studio - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#10 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 24.01.2010 20:26

dzięki ale wciąż wyskakują mi 2 błędy konkretnie tu :

/* ================================================================================================ /
*
* Diablo Mod:
* ------------------
*
* Need: This compiled and items files
* Works with: AMXX § Cs 1.6
*
* Installation:
* -------------------
* Copy script into plugins and edit plugins.ini
* Copy item diablo directory into addons/amxmodx
* If you amx directory is not called addons/amxmodx/.. just create a new path
*
* Credits:
* -----------------
* Spacedude
* Some others back when amx mod started :]
* twistedeuphoria
*
* diablo_xpbonus = xP on each kill (without bonus)
* diablo_durability = Will your item loose durability on damage? And how much each time
* diablo_saveitems = Save items when map changes
* diablo_spawnchance = 1/x chance to spawn powerup on each roundstart
*
* Contact:
* -----------------
* email: mortengryning@gmail.com
*
/ ================================================================================================= */

przy pierwszej linijce coś jest nie tak i :

public plugin_init()
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
new times[64]
get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)

coś jest źle z plugin_init i tym znaczkiem () {.
  • +
  • -
  • 0

#11 c1rca

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.01.2010 08:01

Przypadkiem nie musi być jakoś tak?


public plugin_init()
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
new times[64]
get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map) }

Bądź

public plugin_init()
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
new times[64]
get_time("%m/%d/%Y - %H:%M:%S" ,times,63)
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","%s ### MAPA: %s ### ",times,map)
}

  • +
  • -
  • 0

#12 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 26.01.2010 15:10

Te itemki pochodza z mojego diablo... easy-target wez czlowieku pomysl nad swoimi-.-''
  • +
  • -
  • -1

#13 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 29.01.2010 18:25

ze co ja tam nawet nie grałem ahahah kumpel mi podrzucił pomysły...
  • +
  • -
  • 0

#14 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 29.01.2010 21:38

I co mnie to obchodzi... To sa moje itemki, wysymysl sobie sam..
  • +
  • -
  • -2

#15 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 30.01.2010 01:58

Szukam bądź sprytniejszy napisz swój arcytrudny kod tak aby nikt go skopiować nie potrafił :!:
  • +
  • -
  • 0

#16 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 30.01.2010 10:47

teraz mam taki problem ...

error 021: symbol already defined: "add_bonus_illusion"

zaradzi coś ktoś??

i ja ich nie kopiuje dodaje własne opcje.

@ edit pozbyłem się problemu.

Użytkownik MeXeR edytował ten post 30.01.2010 11:37

  • +
  • -
  • 0

#17 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 30.01.2010 13:05

Drugi raz robisz chyba

public add_bonus_illusion

musiałbyś dać cały kod :)
  • +
  • -
  • 0

#18 MeXeR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Lublin Moim Miastem...
Offline

Napisano 30.01.2010 14:40

tak robiłem usunąłem i już działa :D ale dziękuje za pomoc.
Mam jeszcze jedno czy mógłby ktoś zrobić dla mnie klasę(podał bym all) zrobić i powiedzieć jak dodać? bo troche zielony jestem ale szybko kapuje :o

Użytkownik MeXeR edytował ten post 31.01.2010 20:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych