ale gdy chce skompilować(gdy dodałem własny item) wyskakuje mi bląd odnośnie loose....(nie pamiętam dokładnie)
oto moje itemy czy coś robię źle?
case 69:
{
player_item_name[id] = "Angel of Death"
player_item_id[id] = rannum
player_b_gravity[id] = random_num(9,13)
if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 70:
{
player_item_name[id] = "King of Sparta"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
player_b_smokehit[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +1/%i szans natychmiastowego zabicia granatem HE. Gdy trafisz kogos granatem dymnym on zginie.",player_item_name[id],player_b_grenade[id])
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Blessed by God"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[id] = random_num(20,25)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Zyskasz +%i do wszystkich statystyk",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Jumper"
player_item_id[id] = rannum
player_b_jumpx[id] = 10
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zrobic dziesiec skokow w powietrzu",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Scout Mastah"
player_item_id[id] = rannum
player_b_sniper[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 74:
{
player_item_name[id] = "AWP Mastah"
player_item_id[id] = rannum
player_b_sniper[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia AWP",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 75:
{
player_item_name[id] = "God Wings"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
player_b_gravity[id] = random_num(6,9)
if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc, kucnij na 3 sekundy aby poleciec.",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 76:
{
player_item_name[id] = "Dracula"
player_item_id[id] = rannum
player_b_vampire[id] = random_num(25,25)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id])
}
Może ktoś poprawić? Lub powiedzieć co jest źle?